White Red Rebel

De finale van het showtje om 18:00 hebben we afgesloten met 6 van deze cakes en 4 VOLT! boxen, dat was een waardige afsluiter! :D
Achteraf gezien hadden we deze cakes als laatste moeten schieten, het was gewoon overweldigend, echt een fantastisch mooie cake, helemaal mijn ding. Iets te licht gefilmd, maar geen moment genomen om daar op te letten en bij te stellen ook. :wink:

Je hebt een goeie smaak :thumbup: wij hadden bijna de zelfde finale haha

Is dit nou dezelfde cake? ik weet gewoon niet meer wat ik besteld heb:bonk: label ziet er wel anders uit maar de effecten komen toch wel in de buurt. het enige wat er op de cake stond was Volt! High Voltage...

Zo te zien is dat hem wel ja. :)

Deze cake zal mij echt nooit vervelen als ie zo goed blijft, hier nog maar een film van 1 cake;

Is dit nou dezelfde cake? ik weet gewoon niet meer wat ik besteld heb:bonk: label ziet er wel anders uit maar de effecten komen toch wel in de buurt. het enige wat er op de cake stond was Volt! High Voltage...

Op de zijkant staat VOLT!, de kant waar jij hem aansteekt. Maar als je wegloopt zie je in jouw filmpje op 0.06/0.07 als je goed kijkt de dame er op de voorkant ook gewoon op staan. Dit is 'm dus inderdaad.

Gewoon een topbak dit. Volle boeketten met veel heldere Blinkers. Tempo prima, niet te hoog niet te laag. Een van mijn favorieten!

Presteerde gisteren weer erg goed op de Valk demo. Zeer felle kleuren, de burst wat ietwat mager inderdaad maar niet echt benodigd bij dit effect. Baal toch stiekem wel dat ik hem niet besteld heb!

Back
Bovenaan