Espada Palms Display Box 100'S [Compound]

Ook een geweldige box weer, gewoon een lekkere rustige sierlijke box waar je rustig van moet genieten. Ik persoonlijk zou hem lekker in de vooravond schieten om er extra van te genieten.

En volgens mij dit jaar ook weer in een combideal te krijgen met de Blue Willow Mania. Hierbij mijn video van deze goeie box gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

Klopt, en had ook een box van Zena kunnen zijn. Gezien de zelfde stijghoogte... :rolleyes:

OT: Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die ietwat is aangepast. Hij was wel echt gaaf zoals die vorig jaar in de straat was.

Persoonlijk had ik liever gehad dat ie alleen maar het effect had wat ie in het begin heeft, die Corolla Palms. Echt een prachtig effect en dan het liefst afwisselend met verschillende kleure er bij.

Maar de 2019 versie heeft wel iets meer pit gekregen nu.

Helaas staat deze voor dit jaar niet op de planning, maar het was zeker wel een prachtige box en de moeite waard.

Dit jaar weer een combideal met de Bleu Willow Mania, wat zeker de moeite waard is voor deze prijs, €99,-.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Mocht je een idee of impressie van alleen het product willen, qua omvang. Bij deze:

Helaas staat deze voor dit jaar niet op de planning, maar het was zeker wel een prachtige box en de moeite waard.

Dit jaar weer een combideal met de Bleu Willow Mania, wat zeker de moeite waard is voor deze prijs, €99,-.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Mocht je een idee of impressie van alleen het product willen, qua omvang. Bij deze:

Haha, deze was te koop voor 50eu deze zomer als je het goed deed, heb er meerdere dit jaar voor dat geld kan ik je vertellen! Toppertje dit! :D

Back
Bovenaan