Exploding Eagle

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04638
Artikelnaam: Exploding eagle
Netto kruitgewicht: 1678.3 gram
Aantal schoten: 146 schoten
Effectomschrijving: Compound box: Moderne kleuren overgaand in felle fluiters. Eindigend met krachtige finale van heldere chrysanthemum effecten. Totaal 146 schoten.
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 47 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €…
O.a. te koop bij: Intratuin.nl

04638_exploding_eagle.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige bak, alleen vind ik die laatste cake er niet echt tussen passen. Had daar ook liever een cake gezien met mooie kleuren.

Hele dikke box. De fluiters vind ik niet zo passend maar is wel een mooi herrie stukje! Lesli is tegenwoordig wel echt goed bezig.

Prachtige bak, alleen vind ik die laatste cake er niet echt tussen passen. Had daar ook liever een cake gezien met mooie kleuren.

Smaken verschillen inderdaad want ik vind de laatste juist geweldig en had er liever nog zo een gezien ipv de fluiters. Die breken juist het mooie van de eerste twee cakes naar de laatste toe.

Indeed!!
Wordt me een beetje teveel geblinkt

Denk dat het met grondstoffen en kosten te maken heeft, blinkerboeketten zijn altijd wat groter ook. Je ziet het tegenwoordig echt overal terug.
Coconut is nergens meer te vinden(voorbeeld)

Denk dat het met grondstoffen en kosten te maken heeft, blinkerboeketten zijn altijd wat groter ook. Je ziet het tegenwoordig echt overal terug.
Coconut is nergens meer te vinden(voorbeeld)

Blinkers en goud zijn gewoon publieks lievelingetjes. En vallen beide groot uit inderdaad. En dat is ook met chry crackling, je kan veel met weinig.

Ja hoor, mooi ding. Lekker gevarieerd, mooie kleurtjes, lang zichtbaar. Ik zou dan cake 3 als eerste zetten om de aandacht te trekken. :wink:

Back
Bovenaan