ddfirework
VWC lid
Langzaam aan komt een ieder weer uit zijn grot

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
waneer komen de gratis producten er bij en heb al tig keer mail gestuurd over een box die bij me besteling niet geleverd was nog geen antwoord gehad
HEB JE BERICHT GESTUURD SUBARUFREAK
HOOR ZO VAN JE![]()
GoedemorgenGoedemorgen, ik neem aan dat jullie ook weer Evo online gaan zetten. kunnen jullie aan Golden sky twisters komen?
Groeten.
Welke Batch van de Junk zijn de kartonnen die jullie op de site hebben staan
Subaru, is er al iets bekend mbt de voorraad van vele boxen die nu niet bestelbaar zijn (escape from hell, genius box etc)?
Zie pb........Vanwege een logistiek probleem wil ik jullie mijn bestelling aanbieden. Het gaat om:
Evolution Bomber (€75,-)
Rubro Black Thunder 100’s (€40,-)
Ze mogen samen voor €100,- naar een andere liefhebber![]()
Wanneer dan? Ik zit er op te wachten maar ik zie nu dat er steeds meer producten uitverkocht raken...Goedemiddag
Begin september gaan wij alles nakijken aanvullen waar nodig etc etc.
Dus nog even geduld aub alles komt goed.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wanneer dan? Ik zit er op te wachten maar ik zie nu dat er steeds meer producten uitverkocht raken...
Wanneer dan? Ik zit er op te wachten maar ik zie nu dat er steeds meer producten uitverkocht raken...
Goedemorgen
De producten zijn weer aangevuld dus alles staat weer op voorraad, mochten er toch nog problemen zijn bij het bestellen dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
@Subarufreak goedemorgen, als je meedere bestellingen hebt gedaan kan je die allemaal op dezelfde dag ophalen? Aangezien je niet meer de zelfde dag kan selecteren bij de bestelling, Want heb niet zoveel zin om 3 x die kant op te rijden?? Thanks