[Demo] Cafferata Vuurwerk 2019

Ieder jaar weer maken ze er een spektakel van, uniek in NL tijdens demo's.

Was zeker erg gaaf en live natuurlijk nog veel dikker dan op film! Ik heb het kippenvel nog drie lagen dik op mijn armen staan! (nu ben ik ook niet zo heel veel gewend qua dikke shows...:p). Heerlijke dreunen en goed getimede single shots, dat aftellen in het begin was echt gaaf, en blaren op mijn gezicht van de vlammen :D

Het laatste nummer, Touch a star, vandaag zeker al 30 keer gedraaid. Zullen de buren niet blij mee zijn :angel:

Laatst bewerkt:
Nog een paar mooie plaatjes.

WcAZ3N4.jpg

1H5gkR1.jpg

ki2u8OP.jpg

Cafferata weet er elk jaar weer een geweldig festijn van te maken! Wat een finale en timing zeg! Helaas begreep ik dat een container niet optijd binnen was en dus veel producten niet geschoten konden worden.

Was er redelijk vroeg en aan alles was gedacht, hapjes en drankjes en games tot in de puntjes verzorgde avond met allemaal liefhebbers.
Mooie rondleiding gehad met duidelijke uitleg en de Showline bekeken, kwalitatief erg goede cakes gaan we zéker meer van horen.
De opbouw was al vroeg(05:00)in de ochtend begonnen en de combi PSE met muziek en vuurwerk was TOP!
Stond bij de demo show achter de camera mensen van Vuurwerkcrew.
Finale van de show was erg bruut, dikke salvo's titanium grondsalutes achter elkaar :handsup::applause:

Back
Bovenaan