Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.

Ik doe sinds een aantal jaren niet meer aan budget. Ik wil gewoon "genoeg" hebben en bepaal bij producten op mijn wishlist of ik ze de prijs waard vind.

Kom meestal tussen de 750 en 1000 uit....

Helaas recent wat financiële tegenvallers gehad. Dus heb mijn gedane bestellingen moeten annuleren.
Maar dat komt eind van het jaar wel weer goed! En ik denk dat ik met wat minder dit jaar ook prima kan genieten :D Het gezin gaat uiteraard voor.

Voorlopige schadebedrag 170, maar ook ~60 spul over van vorig jaar. Wil onder de 200 eindigen, dus ik ga alleen nog bijzondere dingen kopen van de nieuwe items.

Laatst bewerkt:
Begin van de zomer op mijzelf gaan wonen, dus dit jaar een stuk minder budget helaas. Voorlopig heb ik het budget daarom vastgesteld op €500,- a €550,- En ik denk dat mij dat eigenlijk wel gaat bevallen. Het maakt het lijstjes maken veel ingewikkelder weliswaar, maar daardoor misschien ook wel weer leuker. :)

Het budget is 3 keer verhoogd maar staat nu wel vast op 5k, heb dit jaar goed wat dingen te vieren dus dacht een keer losch gaan. Begon met 2k, ging al snel naar 3 en toen heb ik een wishlist gemaakt en besloot dat het 5 moest worden.

Het budget is 3 keer verhoogd maar staat nu wel vast op 5k, heb dit jaar goed wat dingen te vieren dus dacht een keer losch gaan. Begon met 2k, ging al snel naar 3 en toen heb ik een wishlist gemaakt en besloot dat het 5 moest worden.

Heb je een 20 voets container geregeld om je vuurwerk op te halen?:bonk:

Heb geen budget,
Nu rond de 1600 eu besteld en met wat nieuwe producten die ik nog wil bestellen zal het rond de 1800 worden

Laatst bewerkt:
Mijn budget is helaas dit jaar een stuk minder. Daar kies ik overigens ook bewust voor hoor, door 'prive uitbreidingen' moet je je geld gewoon aan andere dingen uitgeven. Ik heb ook al vroeg dit jaar voor Fallas een appartement en vlucht geboekt dus dat geld zie ik ook maar als minder budget voor oud en nieuw.

Ook elk jaar het idee hebben van te weinig vuurwerk, zorgt ook ieder jaar weer dat je tijdens het afhalen denkt: 'shit, hier had wel een compoundje minder tussen kunnen zitten'. :D

Ik heb dus dit jaar voorgenomen om een paar compounds en een paar losse cakes te nemen. Nog wel wat salute cakes want dat is wel echt mijn ding. Dus geen vast budget maar dit is wel de indicatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan