Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artiekelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.
Er zie hier :
Nu kunnen we echt over iets speculeren(Info heb ik gewoon van internet geplukt.)
strakke designs in iedergeval !
Ik neem aan dat ik verder niet weggemod wordt etc aangezien dit een forum voor de freaks is en leaks etc jammer zijn voor evolution maar waar gewoon over gesproken mag worden net als ieder ander forum.
Tenzij de VWC liever importeurs bediend dan bezoekers![]()
Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artiekelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.
Er zie hier :
Nu kunnen we echt over iets speculeren
strakke designs in iedergeval !
Ik neem aan dat ik verder niet weggemod wordt etc aangezien dit een forum voor de freaks is en leaks etc jammer zijn voor evolution maar waar gewoon over gesproken mag worden net als ieder ander forum.
Tenzij de VWC liever importeurs bediend dan bezoekers![]()
Beste Laurence.
Is het nu echt zo lastig om gewoon even het geheel mee te gaan![]()
Wat ben jij voor een figuur man, je gunt niet een merk die bergen geld spendeert in een lijn prachtig en op een orginele manier zelf aan het publiek te presenteren. Een echte freaks zou dat moeten weten en juist het merk dat moeten gunnen. Wat jij wilt doen is gewoon de show stelen. Sorry maar beheer, mag dit eraf.