[Films] Aankondiging nieuwe merk van Evolution Fireworks

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Premiere | Nieuw Evolution Brand��✅
A.s. vrijdag 30-08-2019 presenteren wij onze nieuwe “exceptional fireworks” brand op youtube en facebook. Zorg dat je om 19.00 klaar zit. Dit mag je niet missen!

69441853_2514620241917227_2058955399842758656_n.jpg

Tja geef mij maar gewoon product filmpjes zonder flauwekul, hier kan ik niet zoveel mee en heeft wat mij betreft ook niks met vuurwerk te maken.

Mysterieus is het wel, hopelijk weten ze er veel bereik mee te pakken.
Leuke sfeer zit er in het filmpje, ben nu toch benieuwd naar de volgende, merk zat vrij goed verstopt in de brief.

Hoogwelgeboren Heer / Mevrouw,

Als Uwer deze brief ontvangt zal in den loop van honderden jaren een ware "evolutie" hebben plaats gevonden in het maken van vuurwerk.
Echter als men denkt dat alle uitgevonden is, gebruik dan mijn formules en zorg voor een Renaissance (wedergeboorte).

film stelt niks voor, en die R doet me te veel aan Rubro denken jammer
Maar dit zal wel weer een super mooi lijn worden hoop op evo specials evenaren :applause:

Ik zie ook liever gewoon productdemo's. Al die flauwekul er omheen. Ben wel benieuwd naar deze lijn. Evo kennende, zal deze weer top zijn.

Vind het een super gave teaser, weer eens wat anders:thumbsup: Inderdaad lekker mysterieus. Gaat Evo hun toch al schitterende producten naar een nog hoger level trekken of betekent de "Renaissance" dat we prachtige old skool producten van de bekende Evo kwaliteit mogen verwachten ??

Een ieder mag er het zijne van denken maar ik vind het marketing technisch best mooi in mekaar zitten en ik hoop dat er nog een paar van zulke teasers voorbij komen voordat de lijn daadwerkelijk bekend gemaakt word.

Wij wachten op korte termijn de follow up van deze campagne welke we met een leuke strategische knipoog hebben opgezet.
Dus laat het over je heen komen want waar het toe lijd is gewoon geweldig.

gr
Evolution fireworks

Die kwibus die de brief aan het schrijven was doet mij gelijk denken aan een pestdokter.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pestdoktor

m1eyvmmw6r4z.jpg

Vuurwerk, pest, zwarte dood.
Hmm op eerste gezicht zeg ik ik pas even om vuurwerk uit deze lijn te kopen en af te steken.
Zwarte dood, vuurwerk met zwarte effecten. :wink::D

Google levert ook niets op wat betreft de datum.

*** Post Aangepast ***
Spoiler alerts zijn klikbaar...wie het wil zien kan het zien, wie het niet wil zien hoeft het niet te zien...
*** Post Aangepast

Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artikelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.

Er zie hier :

https://imgur.com/gallery/kGJItTn

Nu kunnen we echt over iets speculeren :) (Info heb ik gewoon van internet geplukt.)

strakke designs in iedergeval !

Ik neem aan dat ik verder niet weggemod wordt etc aangezien dit een forum voor de freaks is en leaks etc jammer zijn voor evolution maar waar gewoon over gesproken mag worden net als ieder ander forum.
Tenzij de VWC liever importeurs bediend dan bezoekers ;)

Laatst bewerkt:
Beste Laurence.
Is het nu echt zo lastig om gewoon even het geheel mee te gaan:no:

Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artiekelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.

Er zie hier :

Nu kunnen we echt over iets speculeren :) (Info heb ik gewoon van internet geplukt.)

Ik neem aan dat ik verder niet weggemod wordt etc aangezien dit een forum voor de freaks is en leaks etc jammer zijn voor evolution maar waar gewoon over gesproken mag worden net als ieder ander forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artiekelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.

Er zie hier :

Nu kunnen we echt over iets speculeren :)

Vind je het zelf ook niet een beetje kinderachtig om note bene in dit topic de verassing te verklappen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Labels zien er in ieder geval heel strak uit. Nu nog wachten op beeldmateriaal maar hoop dat niet meer al te lang duurt

Beste Laurence.
Is het nu echt zo lastig om gewoon even het geheel mee te gaan:no:

als er aan het eind van de reclame campagne gewoon product videos te zien zijn dan zit ik graag de rit uit hoor ;)

Wat ben jij voor een figuur man, je gunt niet een merk die bergen geld spendeert in een lijn prachtig en op een orginele manier zelf aan het publiek te presenteren. Een echte freaks zou dat moeten weten en juist het merk dat moeten gunnen. Wat jij wilt doen is gewoon de show stelen. Sorry maar beheer, mag dit eraf.

mag het wat minder ? Is gewoon publiekellijk info en dit een een vuurwerkforum en geen Evolution forum.

Ik zit op tich techsites waar het de normaalste zaak is om leaks te bespreken en waar fabrikanten daar gelukkig niks over te zeggen hebben.

Vind het prima als mods dit willen verplaatsen trouwens.

Back
Bovenaan