[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
De naam van het produkt, aantallen en prijzen komen neem ik aan op de bon. De omschrijving van de effecten komen toch niet op de bon? Prima plek om ook de nem te vermelden...

Hoi Schiedammert

- prijs.
- aantal.
- artikelnummer.
- advies verkoop tevens Freakprijs.
- Totaal korting onder aan de bon.

Alleen na wat vragen vanwege afhalen was de wens geen gewichten deze staat uit en kan wel gewoon aan.:)
Vanaf 1 november draait die wel mee op de pakbon en facturen ook vanwege de koppelingen met de importeurs webshops.

Vriendelijke groet,

Dennis

Dennis,

Bedankt voor de uitleg. In de eerste plaats is het jullie shop en website. Wat jullie doen of laten is helemaal aan jullie. Alleen al ga je verschillende shops verspreid over het land met elkaar vergelijken - wat je als liefhebber zoals ik doe, dan is het wel een gemis. Nu is de ene site de andere niet en het hoeft natuurlijk geen eenheidsworst te zijn... Maar een transparante verkoper - dat bedoel ik in de zin van weten wat je krijgt voor wat je betaald in een webshop dan is nem/diameter/shots toch wel belangrijk voor mij als koper.

Dat gewicht aangevinkt staat in het systeem, gelijk betekent dat het ook op de bon tevoorschijn komt, is natuurlijk een technisch dingetje. Wat in principe ook op een creatieve manier opgelost kan worden.

Maar wat ik zeg - het is alleen een persoonlijk iets waar ik tegen aanloop op jullie website. De meeste kopen natuurlijk alleen aan de hand van produktvideos denk ik zo.

De Schiedammert

als het zo belangrijk voor je is zoek je de product gewoon op google of hier op het forum op en heb je de info zo gevonden... of iets te veel gevraagd van je?

Alles kan... ik kan ook ergens anders shoppen denk ik dan. Snappie vuurwerkboy

dan shop je toch lekker ergens anders? dennis zijn bedrijf zal echt niet failliet gaan door een zeurpiet als jij, hij zal geen slapeloze nachten erdoor hebben. snappie schiedammert?
loop jij ook te zeuren bij het doen van je boodschappen bij de deka dat product informatie mist op je bonnetje of dergelijke?

dennis je hebt een goede webshop en een overduidelijke bon om mijn bestelling op te halen.
zo door gaan zoals hierboven aangegeven.

Hahaha wat een discussie over de informatie die op de webshop staat vermeld. Ieder zijn eigen ding. Persoonlik vind ik de webshop mooi overzichtelijk en kom hier nu al voor het derde jaar op rij mijn vuurwerk halen. Mooie acties, goeie prijzen en een meer dan prima service

dan shop je toch lekker ergens anders? dennis zijn bedrijf zal echt niet failliet gaan door een zeurpiet als jij, hij zal geen slapeloze nachten erdoor hebben. snappie schiedammert?
loop jij ook te zeuren bij het doen van je boodschappen bij de deka dat product informatie mist op je bonnetje of dergelijke?

dennis je hebt een goede webshop en een overduidelijke bon om mijn bestelling op te halen.

Hier moet ik toch even op reageren. Hij zal er zeer zeker niet failliet van gaan, maar zal aan de andere kant zijn winst willen maximaliseren. Stel dat jij als ondernemer hier 20 potentiële klanten met een gemiddeld budget van €500,- mee binnen kan halen, dan roep jij 'dan shop je toch lekker ergens anders'?

Dergelijke informatie per product is zeer zeker wel belangrijk. Ooit heb ik er bij een importeur op aangedrongen dat deze informatie essentieel is en zeer belangrijk kan zijn bij de uiteindelijke keuze van de eindgebruiker. Daarbij is het ook een stukje service naar je klant. Feit is dat de importeur de betreffende informatie direct heeft toegevoegd en dus erkent dat dergelijke informatie relevant is.

Niet alle consumenten weten hoeveel gram een cakebox bevat en hebben ook geen tijd om dat allemaal op te zoeken. Als eigenaar van een webshop zou ik zoveel mogelijk willen verkopen en daar uiteindelijk een maximale winst mee willen behalen. Als iemand positieve feedback aandraagt, is dat zeker iets om over na te denken. Zeker als deze informatie bijvoorbeeld in de omschrijving is toe te voegen en zodoende niet op de bon komt te staan.

Even relaxed. Hier is nu al teveel aandacht voor. Let wel op: Schiedammert zijn intensie is volgens mij alleen maar om VWAH een tip te geve nen zijn shop nóg beter/duidelijker te krijgen, waar dus zowel de koper als de verkoper baadt bij hebben!

En klaar nu!

Jeetje allemaal lange verhalen.
Mijn reactie is wel wat overdreven, geef ik toe. Maar come on "ik kan ook ergens anders shoppen denk ik dan, snappie ..."
Wat probeer je te bereiken. :rolleyes:
Maja idd genoeg

Goede middag

Het is heel simpel vanuit de freaks is er gevraagd al vorig jaar om geen gewichten op de pakbon te zetten.
Ik heb daarom deze koppeling uit gezet wil je dit wel is dit geen probleem dan zet ik de koppeling op aan in het pos systeem.

Dus laat maar weten alles is te regelen !

Vriendelijke groet,

Dennis

Ik ben er wel voorstander van als het erbij staat, maar niet op de factuur komt. Gaat dat niet, geen probleem voor mij :)

Eind deze maand zullen de uitloop artikelen die we nog over hebben van Evolution naar de Bunker outlet verplaatst worden.

LET OP DE PRIJZEN VAN DEZE ARTIKELEN ZULLEN DAN OOK IETS GAAN STIJGEN.

https://webshop.vuurwerkalmerehaven.nl/categorie/uitloop-evolution-op-op

Dus wil je nog profiteren en de extra zomerkorting nog mee pakken dit kan nog

Bekijk bijlage 46635

Nog 5 dagen en dan loopt de zomerkorting af voor dit jaar op je totaal factuur boven op de freak prijzen in de webshop.

Dennis

Zo, zo... heftige reacties! Het was inderdaad meer als een tip bedoeld naar de shop toe. Gewoon opbouwende kritiek.

Laatst bewerkt:
Laten we nu weer ontopic gaan. Dennnis heeft aangegeven dat alles mogelijk is, neem daarvoor contact op met Dennis zodat we het hier gezellig houden.

Hi Dennis,

Heb je al zicht op wanneer je producten van Funke verwacht op de shop? Ben erg benieuwd namelijk.

Hi Dennis,

Heb je al zicht op wanneer je producten van Funke verwacht op de shop? Ben erg benieuwd namelijk.

Ben benieuwd of er dit jaar überhaupt Funke op de Nederlandse markt komt. Had een tijdje geleden via pb al eens aan Dennis gevraagd. Had op dat moment nog totaal geen informatie ontvangen. Of ze komen pas heel laat met de informatie maar grote kans dat een aantal freaks dan al hun budget aan andere importeurs hebben besteed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan