[Dynasty] Sniper

Echt een bizar mooie pot...
de hele straat verlicht en iedereen stond met een open mond te kijken..
als hij volgend jaar weer verkocht word dan zal ik hem zeker niet laten staan!

Ik heb hem ook gehad en hij was prachtig. Alleen ik weet zeker dat ik geen brocades heb gezien maar meer silver palm whith blue tips. Maar ik vond hem top. Raakte het effect bij jullie ook de grond? :)

Ik had er goede verwachtingen van en die verwachtingen zijn ookwel uit gekomen. Man wat een kwaliteit. Volgend jaar vast weer:)

Ja dit is gewoon een blijvertje in mijn assortiment, idd de effecten raakten de grond gewoon, wat een cake zeg!!

ja, mooooooi filmpje, prachtige cake. Moet je je voorstellen dat ie 5 meter van ons af afging, er een noordenwind stond die de mines boven onze hoofden blies, en de boeketten ook recht boven ons hoofd af liet gaan, half boven het huis. We werden gebaad in goud met blauw, een droomervaring!

Deze cake wil ik aankomende oud en nieuw 100% zeker hebben. wat een super kleuren, mooi goud met blauw....mooi hoog en laag effect. een super topper, must have, give it to me

Bedankt voor het posten van mijn filmpje, maar als je ff zoekt op youtube dan is de kwaliteit stukken hoger.

Happy new year! De Groenten! ;)

Ik heb een filmpje, de boeketten staan er niet heel goed op, maar de mines wel. We stonden op 10 meter afstand, dus kun je na gaan hoe groot het effect was!

Laatst bewerkt:
Om dit topic toch weer even wat nieuw leven in te blazen omdat deze pot toch echt een topper is nog eventjes een filmpje van mijn kant.

Had deze pot afgelopen jaar 2 of 3 keer. Heb op het begin van het filmpje de mines en daarna het luchteffect. Op het eind zie je ook maar weer hoe gevaarlijk veel vuur er naar beneden kwam :O

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Keurig filmpje Pyrofreak1990. In jouw filmpje komt de Sniper goed tot zijn recht.
De Sniper is en blijft voor mij de beste cake van Wolff
Heb je nog meer van die mooie films Pyro? :p

Keurig filmpje Pyrofreak1990. In jouw filmpje komt de Sniper goed tot zijn recht.
De Sniper is en blijft voor mij de beste cake van Wolff
Heb je nog meer van die mooie films Pyro? :p

Bedankt voor je leuke reactie.
Helaas heb ik maar een paar dingen gefilmt. Namelijk pijlenpakket killing arrow, Daytona en de Sniper. Afgelopen jaar was slechts een probeerseltje :p

Dit jaar zal ik eens proberen om wat meer op film te krijgen.

Laatst bewerkt:
Zal ongetwijfeld een pracht spektakel zijn, maar dat gaat mijn budget toch echt te boven, hoop dat jij het gaat filmen en dat ik toch mee kan genieten :p

Back
Bovenaan