RedWire - Viva Las Fallas

Artikelnummer: 3855
Artikelnaam: Viva Las Fallas
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: Compound A 1825,3 gram. Compound B: 1946 gram. Totaal 3771,3 gram
Aantal Schoten: 244 schoten - DUBBEL COMPOUND
Effectomschrijving: Zet heel de lucht in de fik met deze ultieme mix van grandioze pyrotechnische hoogstandjes. 2 minuten lang, 244 schoten, bestaat uit 2 compounds.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 122 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €349,50
Voorverkoopprijs: €299,50
O.a. te koop bij: Redwirevuurwerk.nl

03855_viva_las_fallas.jpg

Wij danken Red Wire voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed om te zien dat Redwire wat meer variatie in de boxen heeft gebracht. De meeste boxen van ze vond ik n.l. te eentonig

Mooi blok zeg.
Knalcake er achter aan plakken, eventueel een 2de knalcake die gestreelt is en het ,salute' probleem is opgelost.

Een leuke gevarieerde bak. Ik mis wel het 1 en ander qua uptempo / chaos om toch het spektakel effect er in te houden. Bijvoorbeeld een chry crackling finale had het wat dikker afgesloten.

Maar wel 1 van de betere nieuwkomers van RedWire.

Ik vind het middenstuk een beetje matig, ik bedoel eigenlijk dat het in het niet valt bij het brute begin en het vette einde. Al met al wel een ruime voldoende, maar ik denk dat de prijs niet mals zal zijn ?

Vind er maar weinig aan eigenlijk. Mij een beetje te veel variatie aan effecten en shapes. Per effect ziet het er natuurlijk wel goed uit, maar niet mijn ding zo.

Back
Bovenaan