Snowstorm 2.0

1.0 nooit geha. had het net niet voor mij. Deze is op film wel heel mooi. Lekker tempo en klinkt heerlijk dof. Komt op de lijst.

:no: :no: :no:

Zie totaal geen vernieuwing, alleen minder schoten en een te snel tempo. Gevalletje voortborduren op het succes van het origineel.

Ik vind de blauwe dahlia mooi, maar had er voor mij niet in gehoeven. Zoals de 1.0 was al prachtig en juist opvallend omdat blauw juist eens miste tussen het goud, die combi zien we al zo vaak. Maar deze uitvoering is wel heel chique en goed gelukt, dus ik zou hem niet laten staan. Maar mocht ik de 1.0 als outlet goedkoper kunnen krijgen, zou ik toch daarvoor gaan. De verandering maakt het geen mustbuy voor me tov de eerste versie.

:no: :no: :no:

Zie totaal geen vernieuwing, alleen minder schoten en een te snel tempo. Gevalletje voortborduren op het succes van het origineel.

De vernieuwing is de blauwe 'dahlia' , daar hebben ze net wat meer gram per shot voor nodig gehad waardoor het nu dus 80 schoten met 2KG kruit is. En het is een compound geworden.

Maar ik snap je punt, je bent bang dat je dalijk hetzelfde gaat betalen voor 20 schoten minder terwijl je de verandering minimaal vindt.

De vernieuwing is de blauwe 'dahlia' , daar hebben ze net wat meer gram per shot voor nodig gehad waardoor het nu dus 80 schoten met 2KG kruit is. En het is een compound geworden.

Maar ik snap je punt, je bent bang dat je dalijk hetzelfde gaat betalen voor 20 schoten minder terwijl je de verandering minimaal vindt.

Evo heeft aangegeven dat deze (waarschijnlijk vanaf adviesprijs gerekend) zo`n 20 a 30 euro goedkoper zal zijn :)

nu is het een blue storm ik weet niet wat ik er van moet zeggen, de effecten zijn wel heel dik, maar is nu totaal anders dan de orig versie die wolkjes is meer op de achter grond en die nieuwe meer op de voor grond , hmmm lijk mij wel leuk om een versie te hebben met wat afwisseling van blauw ook groen geel rood enz , color full storm

Tikje aan de prijs voor 80 schoten in deze fase van het jaar! Maarja compound is ook duurder qua productiekosten wat vaak vergeten wordt!

Valt mij enigzins tegen de prijs. Voor die prijs en soms nog iets lager kon je in het begin van het jaar de 100 shots versie scoren
Sterker nog, in de laatste maanden van het jaar had ik hem nog voor die prijs gekocht. Als ze beide dezelfde prijs zijn heb ik liever de 100sh variant zonder dahlia's dan de 80sh met dahlia's.

Mooie ontwikkeling Marchel!
Wel apart om te lezen dat er nu liefhebbers zijn die de dahlia liever weer zien verdwijnen terwijl in de orginele snowstorm het de blauwe mine juist zo werd gemist toen deze er nauwelijks in bleek te zitten :confused:

Back
Bovenaan