Vuurwerk uit de oude doos

Mijn eerste "flowerbed". Eigenlijk misschien wel de eerste doorlontbox.
Dit was jaarwisseling 2003/2004.

PICT0023.jpg

Ik hoop dat ik deze afbeelding even mag lenen van het oudennieuwarchief,

krant7.jpg

ja 2 meter afstand wat een meting ook of niet:no::confused:

Weer een update van mijn kant! Een prachtig item uit de Diamond Collection die ik als klein jochie heel wat gezien heb in de foldertjes, de Peking Mooncake:
Bekijk bijlage 46335Bekijk bijlage 46336Bekijk bijlage 46337

Daarnaast een waaier van Skyline. Deze specifieke waaier kan ik me niet per se herinneren, maar het uiterlijk doet met wel watertanden.
Bekijk bijlage 46338Bekijk bijlage 46339Bekijk bijlage 46340

En tot slot, Special Space Powder! De Professional Style Box 2 van BKV.
Bekijk bijlage 46341Bekijk bijlage 46342Bekijk bijlage 46343Bekijk bijlage 46344

Ahhh, dat tijdperk! Waar voor mij persoonlijk alles begon! :D

Echt een trip down memory lane.. veel moois voorbij zien komen. Star Ball Contribution was ik gewoon helemaal vergeten. Super nice

Al een tijdje rustig hier, tijd voor wat leven in de brouwerij! Zal de komende dagen proberen zo nu en dan wat foto's te uploaden. We beginnen klein met twee pijltjes uit de Diamond Collection. Eentje uit 2006 en eentje uit 2008. (dummies trouwens)
IMG_3379.jpgIMG_3380.jpgIMG_3383.jpgIMG_3384.jpgIMG_3385.jpg

Tijd voor de volgende! Ook de Professional Series stond in de eerste foldertjes die ik urenlang doorgebladerd heb. Tot kort geleden nog niet gelukt om iets uit die tijd te bemachtigen, maar inmiddels in het trotse bezit van dit pareltje uit 2009:
IMG_3375.jpgIMG_3376.jpgIMG_3377.jpg

Zaterdagavond de volgende!

Al een tijdje rustig hier, tijd voor wat leven in de brouwerij! Zal de komende dagen proberen zo nu en dan wat foto's te uploaden. We beginnen klein met twee pijltjes uit de Diamond Collection. Eentje uit 2006 en eentje uit 2008. (dummies trouwens)
Bekijk bijlage 47305Bekijk bijlage 47306Bekijk bijlage 47307Bekijk bijlage 47308Bekijk bijlage 47309

Wat zou ik graag die Special Edition Magnum Candles en Fonteinenset daarachter op de foto willen hebben. :D

Alles van Schuurmans had een prachtig design.

Haha, geloof ik!. Ben heel blij dat ik die 'vroeger' bewaard heb en later nette dummies van gemaakt heb. Helaas kan ik je er niet aan helpen, maar kan wel de foto's nog een keer delen:
IMG_2946.jpgIMG_2953.jpg

Zoals beloofd vanavond weer een nieuwe. Voor mij een van de mooiere items in mijn collectie. Stond in 2007 al in de foldertjes. Wonder boven wonder misten er maar 6 van de 300 pijltjes. Dat was snel opgelost met een paar pijltjes uit een andere dummy, die mij wat minder kon bekoren dat deze Whistling Moon Missile:
IMG_3369.jpgIMG_3370.jpgIMG_3371.jpgIMG_3372.jpgIMG_3373.jpg

Haha, geloof ik!. Ben heel blij dat ik die 'vroeger' bewaard heb en later nette dummies van gemaakt heb. Helaas kan ik je er niet aan helpen, maar kan wel de foto's nog een keer delen:
Bekijk bijlage 47352Bekijk bijlage 47353

Superfoto's!

Er waren nog meer Special Edition producten. Een set van 4 grote fonteinen in plastic zak en ook vulkanen dacht ik. Dit alles in van die prachtige labels.

De allereerste Magnum Candles waren niet voorzien van die plastic prikvoetjes. Die zijn er volgens mij pas na 2005 of zo op gezet.

Back
Bovenaan