Dog

Deze ga ik zeker aanschaffen samen met de rooster, twee topcakes rooster vorige haar gehad was top, nu erg benieuwd naar deze bak

Samen met de Rooster toch wel een van de toppers op de demo van Ano. Ik had geen hoge pet op van China Red maar deze zou ik toch graag in de collectie hebben.

Dit vond ik echt een goede cake, vanavond bij Ano. Als er nog ergens wat budget tevoorschijn komt, haal ik deze er misschien nog wel bij.

Hier werd ik niet zo warm van, harde burst dat wel maar erg rommelig en de effecten zelf waren niet erg vol.

Topcake! Knetterharde Burst, mooie diverse boeketten, echt gigantische topper voor 22 euro. Niet voor niets dat ze bij Souman zeiden dat hij daar al volledig UITVERKOCHT was!

Hier werd ik niet zo warm van, harde burst dat wel maar erg rommelig en de effecten zelf waren niet erg vol.

Op het filmpje zien ze er wel vol uit. Ook de/jou stem op de achtergrond vind het een mooie bak, maar te snel gaan. Weet je zeker dat je reactie bij het juiste filmpje hoort?:wink:

Bedankt voor de film!
Deze toch maar erbij besteld. Gaat lang door, mooie uitwerkingen en dat voor zo'n prijs.

Op het filmpje zien ze er wel vol uit. Ook de/jou stem op de achtergrond vind het een mooie bak, maar te snel gaan. Weet je zeker dat je reactie bij het juiste filmpje hoort?:wink:

Bedankt voor de film!
Deze toch maar erbij besteld. Gaat lang door, mooie uitwerkingen en dat voor zo'n prijs.

Ja, ik denk dat het ligt aan het feit dat er 4 geschoten werden, ik HAAT rommelig vuurwerk. Mooi relatief rustig schieten waardoor je van de effecten kan genieten.

Ik vond hem beter worden op het einde, toen er maar 2 schoten op een gegeven moment.

Ik denk dat als je er 1 schiet in de straat dat het een dik ding is!

Back
Bovenaan