[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Subarufreak, wellicht is deze vraag al eens gesteld en beantwoord... bestaat de valk professional 40 altijd uit dezelfde 2 cakes of varieert dat?

Hoi Subarufreak, wellicht is deze vraag al eens gesteld en beantwoord... bestaat de valk professional 40 altijd uit dezelfde 2 cakes of varieert dat?

Alsje het vergelijkt met 2017 en 2018 dan is deze anders, 2017 was evolution wat erin zat ik geloof afgelopen jaar van een andere, weet de naam even niet zo snel.

Subarufreak, Ik heb de vraag verkeerd gesteld denk ik... ik snap dat het 2 verschillende cakes zijn, maar zijn dat altijd dezelfde 2 cakes? Of kan dit bijvoorbeeld variëren uit 4 verschillende cakes?

Subarufreak, Ik heb de vraag verkeerd gesteld denk ik... ik snap dat het 2 verschillende cakes zijn, maar zijn dat altijd dezelfde 2 cakes? Of kan dit bijvoorbeeld variëren uit 4 verschillende cakes?

Goedenmiddag

Ohzo oke ja dit kan varieën uit meerdere cakes .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen mensen

Wij zijn druk aan het kijken naar de producten van evolution welke wij weer toe willen gaan voegen aan ons assortiment .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen members/freaks

Tot woensdag as zullen de prijzen die nu nog op de vwpd site staan zo blijven daarna zullen de prijzen aangepast gaan worden en de eerste week van mei gaan wij met evolution om de tafel om te kijken naar het assortiment .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan