Pyro Freaks Katwijk 18:00 uur vuurwerkshow 2018!

Stiekem hoop ik dat de politiek even mee kijkt
Want dan zien ze ook eens een keertje wat er nou gebeurt als liefhebbers de handen in een slaan .
Dat was een show van een hoog niveau hoor mannen. Het ging echt een half uur lang in een stuk door.
Geweldig gewoon . Die Drone heeft de show trouwens ook perfect vast gelegd .
Jongens geweldige show perfect gedaan .:thumbsup:

Edit : jullie hebben zelfs de krant bereikt hahahaha
Geen wonder dit hoort in de krant .
gefeliciteerd jongens het is een mooi artikel geworden . :biertje:

Laatst bewerkt:
Geweldig wederom, echt mooi om te zien hoe jullie dit allemaal aanpakken. En wat een hoeveelheden haha, prachtig.

Echt super dik! Dit overtreft zeker wel jullie voorgaande showtjes.

Wat ik me afvraag: als er al een Pyrotechnicus aanwezig was, konden jullie dan niet gelijk groter vuurwerk regelen? Kan je dan niet bijvoorbeeld Categorie 4 profblokken regelen via de Pyrotechnicus, die zijn geloof ik 1.3G als het niet volledig uit salutes bevat. Komt denk ik haast op hetzelfde neer en is qua uitwerkingen natuurlijk grootser en je hebt meer keuze. Scheelt ook enorm met doorlonten/verbinden.

Klopt, maar bij profblokken ga je gelijk naar een veiligheidsafstand van 120 meter in plaats van de 40 of 60 bij consumenten

Wat ik me afvraag: als er al een Pyrotechnicus aanwezig was, konden jullie dan niet gelijk groter vuurwerk regelen? Kan je dan niet bijvoorbeeld Categorie 4 profblokken regelen via de Pyrotechnicus, die zijn geloof ik 1.3G als het niet volledig uit salutes bevat. Komt denk ik haast op hetzelfde neer en is qua uitwerkingen natuurlijk grootser en je hebt meer keuze. Scheelt ook enorm met doorlonten/verbinden.

En volgens mij mag je het dan zelf ook niet meer aansteken en moet de pyrotechnicus dit kan doen. En daar doe je het wel voor, dat je hetzelf mag opstoken :D

Ja dat had misschien gekund, maar wij houden het liever bij het legale vuurwerk, omdat wij aan het publiek wil laten zien wat voor moois er allemaal in Nederland te koop is! :-)

Wat een fantastische show!! En geweldig dat jullie hier over in gesprek zijn met de gemeente ipv worden tegengewerkt. Zo kan het ook!

Ja het was weer geweldig mannen, een half uur puur genieten. Maar eerlijk is eerlijk, ik vond die show een aantal jaren geleden op het Marktplein ook erg lekker. Toen kon je er gezellig met je neus bovenop staan ;-) Geeft toch wel een extra kick hoor zo dichtbij.
Maar ik snap best dat de veiligheid voorop staat met zoveel blokken. Nog even en dan mogen jullie weer hahaha.

Back
Bovenaan