[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

Een van de mooiste cakes afgelopen jaar was voor mij toch wel de Wings of Darkness. Enorm grote boeketten, prachtige kleuren, goede tijdsduur, en dat ook nog eens in waaiershape. Voor dit jaar staat hij weer op de verlanglijst.

De tweede topper is de Crack Attack. Ook een waaiercake, maar dan met lekker agressieve crackling. Bovendien duurt hij lekker lang zonder te vervelen.

1. Some Like it Hot (Pangu): eindelijk afgestoken afgelopen jaar deze cake, wat een bak. Het formaat is al erg indrukwekkend, maar de meer dan goede fontein, de keiharde burst en grote effecten maken deze cake echt uniek.
2. Gold Mine en Color (Cafferata): één van de meest indrukwekkendste cakes die ik ooit in de straat heb afgestoken. Wat een geweld komt er los bij het afvuren van de mines, schiet erg breed en geeft echt een WOW-factor. Prijzig, maar erg veel kwaliteit.

Tja, moeilijk, moeilijk... De volgende cakes springen er wat mij betreft echt uit in deze categorie:

Der Hammer (Vuurwerktotaal), Redneck Revolt (Vuurwerkmania), The Ultimate (Vuurwerktotaal), Crackling Chry 2.0 (ZENA NL), Wicked Whistle (Vuurwerktotaal), Commando (Vuurwerktotaal)

Voor sommigen zal de Commando misschien een nieuwe naam zijn maar deze cake is echt zeer de moeite waard! Niet goedkoop maar een beest van een cake, wat een burst en wat een grote effecten! De Wicked Whistle blijft uniek in zijn soort en de Crackling Chry 2.0 blijft een enorme WAUW-factor hebben ondanks de aanpassing in de mine. The Ultimate was een echte aandachtstrekker maar zit wel in de hogere prijsklasse. Ik ben gevoelig voor een goede prijs/kwaliteits-verhouding en dan kom je toch uit bij de scherp geprijsde 500-grammers en in mijn lijstje zijn dat de Redneck Revolt en de Der Hammer. Uiteindelijk kies ik voor de Der Hammer op 1 en de Redneck Revolt op 2.

Back
Bovenaan