[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen de single shots van evo en zena nog op de site?
Komen er nog meer boxen van evo op de site?

is er een soort nieuwsbrief? dat als er nieuwe producten worden toegevoegd je een seintje kan krijgen? ik ga na deze maand in winterslaap dus ben niet meer zo actief hier gok ik.

Met single shots bedoel je in de zin van de eccentric shots en dergelijke ?.
Nieuws brief is iets waar wij nog niet over nagedacht hebben, maar zal dat is in de groep gooien.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ja single shot van zena(shell kit) en van evo������ die wil ik ook wel hebben hoor.

Wat een fantastische prijzen hebben jullie. Heb alle sites bekeken maar dit is wel de laagste prijs.

Is de rubro crashbox bij jullie met spinners? Zou hem dit jaar wel willen aanschaffen maar lees dat er verschrillende zijn, met en zonder spinners. Zou liggen aan het jaartal ofzo dat hij geproduceerd is?

Ja single shot van zena(shell kit) en van evo������ die wil ik ook wel hebben hoor.

Wat een fantastische prijzen hebben jullie. Heb alle sites bekeken maar dit is wel de laagste prijs.

Wij zullen gaan kijken of dit mogelijk is, maar dat is afhankelijk van de importeurs.
De eccentric hebben wij afgelopen jaar gehad en deze zal ook zeker ( als het aan ons ligt ) in grotere mate terug komen, wat betreft de zena shelkit deze heeft niet in ons assortiment gezeten maar we kunnen kijken of deze eventueel opgenomen kan worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Misschien een long shot maar kunnen jullie aan Dumbum komen? Kartonnetje dumbum knalcakes zou geweldig zijn!

Misschien een long shot maar kunnen jullie aan Dumbum komen? Kartonnetje dumbum knalcakes zou geweldig zijn!

De dumbum knal cakes zijn behoorlijk aan de prijs daarbij hebben wij genoeg knalcakes in het assortiment ( matrix, happy thunder q, delicious thunder, en onze eigen knalcakes) dus we vragen ons dan af of dat dan nog een meerwaarde zou hebben.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

De dumbum knal cakes zijn behoorlijk aan de prijs daarbij hebben wij genoeg knalcakes in het assortiment ( matrix, happy thunder q, delicious thunder, en onze eigen knalcakes) dus we vragen ons dan af of dat dan nog een meerwaarde zou hebben.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

dat zou zeker een meerwaarde hebben, gezien het feit dat sws de matrix en de happy thunder q zachter gaan.

dat zou zeker een meerwaarde hebben, gezien het feit dat sws de matrix en de happy thunder q zachter gaan.

Eens, naast het feit dat het een van de beste zijn op dit moment hebben de Thunder Q en de Matrix beide een sier effect naast de knal. De dumbum heeft alleen een mine met een prachtig ti boeket. Het mooie van valk vond/vind ik altijd dat ze na mijn mening alle toppers van het nl vuurwerk willen aanbieden. De dumbum past daar zeker bij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan