[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zou zeker een meerwaarde hebben, gezien het feit dat sws de matrix en de happy thunder q zachter gaan.

Eens, naast het feit dat het een van de beste zijn op dit moment hebben de Thunder Q en de Matrix beide een sier effect naast de knal. De dumbum heeft alleen een mine met een prachtig ti boeket. Het mooie van valk vond/vind ik altijd dat ze na mijn mening alle toppers van het nl vuurwerk willen aanbieden. De dumbum past daar zeker bij!

wij snappen jullie idee hierachter maar zoals ik al aangaf ligt de prijs van de dumbum cakes vrij hoog, en aangezien wij jullie freaks toch een reële prijs willen bieden bij vwpd heeft dit voor ons gevoel dan vrij weinig meerwaarde.

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Ik zal jullie bij deze maar vast een tipje oplichten wat betreft het assortiment voor aankomend jaar wie weet beantwoord dit ook gelijk jullie vraag omtrent een salute cake.
In 2018 zijn wij al bezig gegaan met de ontwikkeling van een "nieuwe" salute cake, deze zou ook afgelopen jaar al in het assortiment verschijnen, maar helaas na heel veel testen en nieuwe batches bleef deze cake niet voldoen aan onze verwachtingen waardoor wij uiteindelijk de keus hebben moeten maken dit uit te stellen naar dit jaar.
Maar dit jaar zal hij er dus gaan komen, dus wij krijgen dit jaar een NIEUWE 25 sh salute cake in het assortiment .

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Ik zal jullie bij deze maar vast een tipje oplichten wat betreft het assortiment voor aankomend jaar wie weet beantwoord dit ook gelijk jullie vraag omtrent een salute cake.
In 2018 zijn wij al bezig gegaan met de ontwikkeling van een "nieuwe" salute cake, deze zou ook afgelopen jaar al in het assortiment verschijnen, maar helaas na heel veel testen en nieuwe batches bleef deze cake niet voldoen aan onze verwachtingen waardoor wij uiteindelijk de keus hebben moeten maken dit uit te stellen naar dit jaar.
Maar dit jaar zal hij er dus gaan komen, dus wij krijgen dit jaar een NIEUWE 25 sh salute cake in het assortiment .

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Hopen op leuke kleine cakes bijv 1+1 etc wat leuke kleine matjes. Ben benieuwd naar de salute cake

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Kijk dat zijn mooie berichten! Kijkende naar de knalcakes van dit jaar moet er best wat mogelijk zijn in nl. Ben benieuwd :)

wij snappen jullie idee hierachter maar zoals ik al aangaf ligt de prijs van de dumbum cakes vrij hoog, en aangezien wij jullie freaks toch een reële prijs willen bieden bij vwpd heeft dit voor ons gevoel dan vrij weinig meerwaarde.

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Dat is netjes! De bumbum cakes zijn inderdaad wat prijzig. Echter heb ik gezien de kwaliteit het er dubbel dik voor over. De freak wil best wat neerleggen voor kwaliteit.

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Kijk dat zijn mooie berichten! Kijkende naar de knalcakes van dit jaar moet er best wat mogelijk zijn in NL. Ik ben erg benieuwd :)

Dat zijn de mooie berichten inderdaad. mooi om te zien dat jullie nog meer eigen import gaan voeren. Nu al benieuwd naar het salute blokje.

Er word op dit moment aan de site gewerkt vandaar dat beide sites op dit moment niet werken.
Ze komen zsm weer online.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ff een vraagje, de tsunamibox komt die dit jaar er nog op of zijn jullie van plan de prof 80 opnieuw te laten produceren? Vond dit (waren gedeeltelijk hetzelfde) een erg mooie box.

Ff een vraagje, de tsunamibox komt die dit jaar er nog op of zijn jullie van plan de prof 80 opnieuw te laten produceren? Vond dit (waren gedeeltelijk hetzelfde) een erg mooie box.

We zijn op dit moment aan het kijken of de tsunami box terug komt in het assortiment , dus word vervolgt .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

sja dit jaar geen valk meer eerst zeggen omdat besteling niet klopte me geld terug kreeg moest mail sturen dan niks meer laten horen :frusty:

sja dit jaar geen valk meer eerst zeggen omdat besteling niet klopte me geld terug kreeg moest mail sturen dan niks meer laten horen :frusty:

Goedenmiddag ratje

Ik word niet helemaal wijs uit wat jou problemen precies zijn, maar als je mij even een pb wilt sturen met wat er precies aan de hand is dan zal ik er even naar kijken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan