[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net als de tolle lola's zullen morgen ook de turbo class rockets op de vwpd site gezet gaan worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

komt deze er ook nog bij binnenkort?
:angel:

of is ie op?

antwoord op jou vraag over de serenity , en daarmee ook voor vele andere members gelijk antwoord op hun vragen wat betreft bepaalde boxen of die op de vwpd site komen .

importeurs zijn op dit moment nog druk bezig met inventariseren OF zitten momenteel alweer in China, daarnaast zijn sommigen al weer druk voor de aankomende beurs in Nürnberg, dus wij zijn druk bezig met al jullie vragen en/of verzoeken maar door dit soort zaken kan het dus zijn dat wij bij sommige vragen van jullie langer moeten wachten op antwoorden van importeurs.

wij hopen hierin op begrip van jullie kant

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Andere vraag: vorig jaar was er een discussie over de bestellingen vroeg in het jaar omdat daar geen gratis vuurwerk bij werd gegeven. Later in het jaar was dit wel het geval. Reva gaf vervolgens aan dat bestellingen bij elkaar opgeteld zouden worden. Toch wisten de werknemers hier niets van af tijdens het afhalen. Hoe gaat Valk daar dit jaar mee om? Is het niet handig (zoals Kloesje zei) dat er gewerkt wordt met accounts?

Andere vraag: vorig jaar was er een discussie over de bestellingen vroeg in het jaar omdat daar geen gratis vuurwerk bij werd gegeven. Later in het jaar was dit wel het geval. Reva gaf vervolgens aan dat bestellingen bij elkaar opgeteld zouden worden. Toch wisten de werknemers hier niets van af tijdens het afhalen. Hoe gaat Valk daar dit jaar mee om? Is het niet handig (zoals Kloesje zei) dat er gewerkt wordt met accounts?

beste lijpo

zie pagina 7 bericht 104 , hierin had ik gemeld dat ze bij pos druk bezig zijn om het zo te maken dat alle bestellingen op 1 account allen samen gevoegd gaan worden , dit ook met eventueel verschillende afhaal tijden (zodat dan uiteindelijk de eerst aangeven tijd geld voor het afhalen )

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Excuus subarufreak, ik heb die berichten helemaal gemist... maar bedankt voor de duidelijkheid en we wachten de ontwikkelingen bij pos rustig af

Is alles wat er op de site staat fysiek aanwezig bij jullie in de bunkers of moet dat nog aangekocht worden?

Wij beginnen het jaar uiteraard producten die ook nog op voorraad zijn, maar daarnaast kopen wij natuurlijk ook veel erbij om jullie zo een nog ruimer aanbod te kunnen geven.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

De tolle lola's van cafferata en de turbo class rockets van rubro zijn toegevoegd op de site , voor de liefhebbers hebben we ook nog de copperhead rockets van volt hieraan toegevoegd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

18st turbo class rockets vind ik iets te veel van het goede, mochten er mensen zijn die ook geïnteresseerd zijn...? ik kom uit het oosten, wellicht is er onderling iets te regelen. ( weet niet of dit het juiste topic is overigens)

@valkteam, komt de ultimate prof box nog in de outlet/perdoos?

18st turbo class rockets vind ik iets te veel van het goede, mochten er mensen zijn die ook geïnteresseerd zijn...? ik kom uit het oosten, wellicht is er onderling iets te regelen. ( weet niet of dit het juiste topic is overigens)

@valkteam, komt de ultimate prof box nog in de outlet/perdoos?

Op dit moment zal deze box niet niet verschijnen op vwpd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zouden jullie ook iets goedkopere sierpijlen als karton kunnen verkopen?

Op dit moment hebben wij op de site staan wat ook daadwerkelijk bij ons zelf op voorraad is , misschien dat dit nog aangevuld gaat worden maar daar zijn we op dit moment nog niet mee bezig.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Komen de single shots van evo en zena nog op de site?
Komen er nog meer boxen van evo op de site?

is er een soort nieuwsbrief? dat als er nieuwe producten worden toegevoegd je een seintje kan krijgen? ik ga na deze maand in winterslaap dus ben niet meer zo actief hier gok ik.

lekker bezig Subaru, goede set van Rene om iemand verantwoordelijk te maken voor de communicatie vwpd.

Dankje pyroboy26

Zoals ik al eerder aangaf is rene gewoon super druk met heel veel dingen "buiten" het vw gebeuren om, en daarnaast dus ook met veel dingen binnen het vw gebeuren, vandaar dat we besloten hebben dat ik dat dat gedeelte wat meer ga doen om EN zo de druk wat meer bij rene weg te halen EN om jullie sneller te kunnen helpen met vragen en problemen .
Vandaar dat wij ook een topic geopend hebben met tips iedeeën en suggesties, om op die manier te kijken waar wij bepaalde verbeteringen kunnen invoeren waar nodig en waar kan .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan