Air Benders

Heeft iemand hier een filmpje van?
Dit kunnen we dan meenemen in de evaluatie met onze leverancier.

gr
Marchel

Heb ik voor je! Hierbij de versie zoals ik hem had; de visjes waren zeldzaam.. Had ook de Rubro Red Hornet in de straat en die had ze wel, ik had juist verwacht dat die ze niet zou hebben en deze wel.. :p

Heb ik voor je! Hierbij de versie zoals ik hem had; de visjes waren zeldzaam.. Had ook de Rubro Red Hornet in de straat en die had ze wel, ik had juist verwacht dat die ze niet zou hebben en deze wel.. :p

https://youtu.be/SUOT7Pjc558

Dezelfde cake, vanuit een andere hoek gefilmd:

Deze cake viel tegen omdat hij die zwemmende sterren totaal niet had. Maar...als je niet wist wat het effect zou moeten zijn, was dit een prima cake! De boeketten waren echt zeer groot. Vooral die laatste boeketten met de groene blink waren echt huge. En dat eindsalvo met de gele blink was ook erg vet. Al met al geen slecht product, maar hij is niet hoe hij zou moeten zijn.

Hij is niet wat het zou moeten zijn maar wat een cake is dit zeg. Gigantische boeketten mooie blink. Hopen dat ze volgend jaar wel de zwemmers erin krijgen.

Ik vind het nu juist een mooie cake! Ik heb niks met die bewegende witte brocades. Nu is het net een coconut effect. Prachtig bakkie! Zo houden Marchel.

Erg mooie cake zo zeg. Swimming stars had wel toegevoegd maar zo coco palm met die diverse blink is zeker geen miskoop

Gaat vooral om het principe dat het niet matcht met de productvideo en omschrijving. Had hem zelf in mijn showtje verwerkt, waarvoor de producten nauwkeurig zijn gekozen. Dan is het jammer wanneer een product een ander effect heeft dan verwacht. Hoop wel dat de 2019 productie het juiste efdect zal hebben :)

Snap dat ie niet doet wat ie moet doen, maar ik vind 'm zo eigenlijk veel mooier. Wat een beest zeg!

Gaat inderdaad om de verwachting, ik vond hem erg tegenvallen. Snap dan ook niet dat er winkeliers zijn die half december nog samples schieten... als een product tegen die tijd nog niet binnen is schiet dan niets.

Gaat inderdaad om de verwachting, ik vond hem erg tegenvallen. Snap dan ook niet dat er winkeliers zijn die half december nog samples schieten... als een product tegen die tijd nog niet binnen is schiet dan niets.

Je moet toch vooraf beslissen wat je schiet en er is niet altijd bekend of je tegen die tijd de gewenste producten binnen hebt!

Duits straat filmpje, met daarachter een live demo film. Zou het vocht geweest zijn, of is het effect gewoon niet aanwezig? Zou een batch die nu een jaar droogt meer in de richting komen?

Ergens heb ik toch het vermoeden dat het hier nog een vochtprobleempje betreft. Ik heb de straatfilmpjes nu een aantal keer bekeken, zie toch echt wel wat beweging hier en daar zoals het zou moeten.

Staat iig op het lijstje vanwege de dikke boeketten.

Toch nog eens de straatfilmpjes goed bekeken. Hoewel die dus niet helemaal doet wat die zou moeten doen, vind ik het toch echt een prachtcake. Ik had er vorig jaar 2 besteld van deze, maar kreeg hier helaas 2 vervangers voor. In eerste instantie al flink balen natuurlijk, maar baal nu eigenlijk nog wel iets meer als je ziet wat een sexy cake dit is nu. :)

Als onderdeel van een zelf samengesteld Evo-blokje:
- Angel Dust
- Brocade King Blue
- Air Benders
- Double Gold

Back
Bovenaan