[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
In 2017 wel een aantal producten van wollf kunnen krijgen bij Gerrit. Zou mooi zijn als er enkele mooie outlet producten bij kunnen komen.

Hallo,

Wolf mogen wij niet voeren in Leeuwarden.Omdat er 2 wolff winkels zijn.

Drie jaar geleden had ik een winkel overgenomen in Leeuwarden die Wolff verkocht.
Daarom had ik een rest partij wolff.

Gerrit

Hallo,

Beetje uitbreiding op de site met wat colorful city en Brasilian box van Pangu.
We hebben weer een van onze locaties opgeruimd en daar zijn weer wat mooie items naar voren gekomen.

Gerrit

Er komt steeds vaker bij producten op de site, “verder lezen” te staan, omdat deze zijn uitverkocht. Kunnen deze producten niet van de site afgehaald worden zodat het overzichtelijk blijft.

Mochten deze producten later weer beschikbaar zijn dan kun je ze natuurlijk weer op de site zetten

Er komt steeds vaker bij producten op de site, “verder lezen” te staan, omdat deze zijn uitverkocht. Kunnen deze producten niet van de site afgehaald worden zodat het overzichtelijk blijft.

Mochten deze producten later weer beschikbaar zijn dan kun je ze natuurlijk weer op de site zetten

Hallo,

Een aantal producten komt nog terug. We zijn onze locaties aan het opruimen. Groningen is klaar, in Leeuwarden tweede locatie is bijna klaar, onze hoofdlocatie is geteld en dan moeten we Lemmer nog tellen.
Vanmorgen al de Brasilian,colorful city en mama mia weer aangevuld die op uitverkocht stonden.

Gerrit

Gerrit

Nee , ik vind het juist irritant als de producten weg gehaald worden die niet meer verkocht worden. Ik vind dat je best mag laeten zien wat je allemaal al verkocht hebt

Nee , ik vind het juist irritant als de producten weg gehaald worden die niet meer verkocht worden. Ik vind dat je best mag laeten zien wat je allemaal al verkocht hebt

En wat heb je daar als koper aan?

Ik wil graag producten op de site zien die ik nog kan kopen, en niet van producten die ik had moeten kopen :wink:

Hallo,

Beetje uitbreiding op de site met wat colorful city en Brasilian box van Pangu.
We hebben weer een van onze locaties opgeruimd en daar zijn weer wat mooie items naar voren gekomen.

Gerrit

Tevens de Garden Party 1 aangevuld die we nog vonden in de bunkers.

Gerrit

En wat heb je daar als koper aan?

Ik wil graag producten op de site zien die ik nog kan kopen, en niet van producten die ik had moeten kopen :wink:

Ja dat is wat ik juist wel wil. Met nog een heel jaar voor de boeg, kan ik deze producten nog 50 keer overwegen en dan tot een conclusie komen of ik ze wel of niet had willen hebben. En dan kan ik dus nog op zoek gaan. Of als er dan plots toch nog een exemplaar wordt gevonden gelijk aanschaffen.

Ik vind het ook wel handig om nog te zien staan wat er op is. Dan weet je in ieder geval zeker dat het er wel op stond en dat je je niet dingen verkeerd herinnert :bonk:

Of we doen niet zo moeilijk en lezen gewoon goed. Gerrit op kosten jagen is volgens mij niet handig, dat moet hij toch terug verdienen.
Prima website, niets meer aan doen

mooi, Waar zijn de DUMBUM producten gebleven. Gezien de aantallen die er waren kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen dat iemand alles in één keer gekocht heeft.

Iig wel jammer had ze graag willen beleven.

Even een pm sturen naar Gerrit. De dumbum producten zijn indd niet uitverkocht maar moesten om bepaalde
redenen van de site af .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan