Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2018 / 2019

geisha 1.2 golden illusion was nergens een lont te vinden.
De cakes zaten aan de bodem gelijmd en waren al doorgelont.
Heb alles losgetrokken en bleek dat er een klein lontje onder afplaktape oneraan de cake zat maar omdat ze vast in de doos gelijmd zaten kom je daar nooit bij.
Al die doorgelonte compounds vertonen nog vele gebreken.

Hopelijk krijgen we geen 1000 pagina's met uit elkaar klappende cakes e.d. Kunnen ze dit ook gelijk gaan gebruiken als argument om vuurwerk te verbieden. Daarnaast heb je kans dat men juist de vaak genoemde cakes/boxen uitgebreid gaan testen en dit mogelijk tot afkeur zal gaan leiden.

Dit jaar met een cake van Wolff Best firework Deal een best slordige productiefout gehad.

Ik heb er een korte video over gemaakt:

Daarnaast heb je kans dat men juist de vaak genoemde cakes/boxen uitgebreid gaan testen en dit mogelijk tot afkeur zal gaan leiden.

Daar heb ik persoonlijk geen problemen mee.
Kunnen ze perfect vermijden met betere batch testen en door hogere kwaliteit op de markt te zetten.

Hopelijk krijgen we geen 1000 pagina's met uit elkaar klappende cakes e.d. Kunnen ze dit ook gelijk gaan gebruiken als argument om vuurwerk te verbieden. Daarnaast heb je kans dat men juist de vaak genoemde cakes/boxen uitgebreid gaan testen en dit mogelijk tot afkeur zal gaan leiden.

Zucht, ieder jaar hetzelfde verwijt..

Zeer veel producten gezien en gehad.. alles klopte.. op 1 enkel cakeje na.. dat was opeens een all at once cake geworden.. ME LIKED IT

Mijn Event Palm Battery ging zowat voor de helft helemaal mis!
Gelukkig de keuze gemaakt het op een grasveld af te steken waar geen mensen stonden.

Heb verhaal gehaald bij Vuurwerkdiscount en ze gaan het compenseren met gratis vuurwerk, maar wat voor vuurwerk moet nog blijken...

Gelukkig de keuze gemaakt het op een grasveld af te steken waar geen mensen stonden.

Heb verhaal gehaald bij Vuurwerkdiscount en ze gaan het compenseren met gratis vuurwerk, maar wat voor vuurwerk moet nog blijken...

Volgens mij heeft een chinees geen stijglading in jou box gedaan want het word niet gelancee4rd

1.2" Spinnerz 2 Colorz Vuurwerktotaal; Laatste cake was een totaal andere cake, dus zonder spinners, jammer! Voor 3kwart zeker een topbox hoor!

Bulldozer China Red; Eerste cake schoot all at once! Denk dat dit niet de bedoeling was! Desalniettemin vond ik dit een supergave box, zelfs met cake 1 foutje!

Ik deel jou mening over de spinnerz to colorz, laatste cake leek anders te zijn dan normaal, ook had ik het idee als ik mijn video terug bekijkt dat cake 4 al afging terwijl cake 3 nog bezig was

Wat de bulldozer betreft had ik persoonlijk nergens last van, ik denk dat je gewoon een pech gevalletje had, een maandag ochtend chinees die verkeerd lont had gebruikt

Polaris was compleet anders dan op de demofilms. Nog steeds een prima bak maar hij miste de eerste 15 schoten het effect wat hij zou moeten hebben.

Een 6hoekige pot uit de blitz serie die blies bij t 1ste schot een stuk onderuit de cake,toen werd het rennen omdat de pot omviel.
Fijn dat goed gekeurde nederlandse vuurwerk :mad:

Van der Nat fontein die zeer ondermaats presteerde, leek mij eerder een productiefout dan dat het daadwerkelijk het gewenste effect. Goud presteerde net wat beter dan zilver, maar echt minimaal.

El Teide on Fire van Proline. Jarenlang een vaste prik in mijn collectie alleen dit jaar knalde hij met een hele harde knal uit elkaar na ongeveer 10 seconden. Volgens mij bouwde hij veel te veel druk op waardoor hij flink uit elkaar klapte. Knal was vergelijkbaar met een goede FP3 zeg maar, schrok er wel van. En gezien het een flinke fontein is vloog het materiaal ook om je oren.

Valk Thunderking Cake, wat een blamage. Zeer gevaarlijk. De helft van de schoten gaat niet goed de lucht in of knalt uiteindelijk alsnog op de grond. Gelukkig is de knal hiervan zeer zwak, anders was het echt gevaarlijk geweest. Dat deze door de keuring is gekomen verbaast mij. En dat Valk deze alsnog verkoopt ook. Ik had er 22 en daarom kan ik zeggen dat dit niet een toevalstreffer was.

Extreem Thunder, een Thunderking die ik als vervanger van de Valk Thunderking meekreeg in Nijverdal. Deze zaten per 50 in een doos en kwamen volgens mij van Rubro Vuurwerk. Deze waren van zeer matige kwaliteit gemaakt waardoor ze bij de lift op de grond al uit elkaar knalde. De bombete kwam daarom niet goed de lucht in. Bleef soms al op de grond hangen, vaak knalde hij op 2 tot 5 meter hoogte. Had er 100, 20 afgestoken waarvan er maar 2 goed gingen. Daarna de rest in die bak gegooid. Zonde van mijn uitgave. Had liever de Valk Thunderking meegekregen.

Aan het begin van jouw video zijn de cakes even te zien.
Daar zie ik toch minstens 2 brakke tubes.

Zou dit niet eerder geknelde bombettes zijn ipv geen stijglading?

Back
Bovenaan