Doorlont projecten - Video's

jou Wings liep een stuk beter door dan mijn exemplaar. Wat een verschil maakt dat zeg. Een fraxi langzamer en de hele beleving valt weg.

Klopt, ondanks dat het hoofdlont is aangestoken begon ie met een dubbele finale en ging ie vervolgens rap per rij verder met een rare pauze per rij. Maar ik vond 'm zo wel een stuk beter!

Stelt op film niet zo veel voor, maar was in het echt wel een leuke doorlontbox haha. Beetje kleurrijk en opbouwend van losse parels naar een leuke finale.

Simpel doorlontprojectje met 4 Evolution cakes: Elements of Fire, Double Gold Color, Willows in Color en Crown Mix. Afgesloten met Cadeau #3 van Marijn. Helaas trok de camera die laatste niet, maar het was wel een vette finale :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor de eerste keer een doorlont project gemaakt van 2*salute cake, begin en einde, 2x siercake, 1x 12shots waaier, 2*siercake en weer een waaier 12 shots. Kon ze goed doorlonten, reserve aan hoofd lint en de rest met visco. Liep geweldig! Totaal 144 shots en duurde bijna 2 minutenIMG_20181017_134803283.jpg

Timelapse doorlontvideo van de Euphoric Happiness

3 x Lord of Whistle doorgelont (parallel)

Ik heb pech met mijn video , maybe heeft iemand een tip om het beeld en geluid te verbeteren .
Ook heb ik een stukje van het begin en het einde moeten knippen om onder de 15min uit te komen , helaas.

Laatst bewerkt:
Hierbij een project :D

index4.jpg

paar keer showtails van evolution , met wat einzelganger fonteintjes
daarna 4x dumbum 64 shots salute cake
gevolgd door 1 happy q thunder ( 1 was niet afgegaan ) , en 9x shell kit van zena om mee af te sluiten :)

hij liep lekker door :D

Hierbij ons 12 uur project. Door vonkoverslag is de finale (24x HL16) helaas eerder afgegaan. Desalniettemin toch flink genoten:

Eccentric shots project

Geen voetje? dan maar een stevig kratje vol! Wat een geweld :handsup: Eerste 6 langzaam om vervolgens 3 rijen (goud,rood,paars) snel. Eind 2x happy thunder Q. Enjoy!

Filmpje mist de eerste 2 schoten, waren niet helemaal goed op beeld. Gefilmd met 2 telefoons van 2 kanten, niet helemaal perfect maar je krijgt het goed mee :)

Eerste projectje samengesteld door zoonlief. Pa mocht nog wel het doorlontwerk doen.

- 2x Silent Trails
- Chry Willow
- Purple Haze
- Crown Flowers
- Neon
- Tropical Nights
- I've Got the Power

De overgang tussen de Neon en de Tropical Nights is helaas niet lekker naadloos.

Behoorlijk tevreden over hoe dit projectje uitpakte.

- Mysterious
- Chry Willow + Crown Flowers
- Cruelty

Met name de combinatie van Chry Willow met Crown Flowers is erg geslaagd. De Cruelty kwam voor het mooie net te vroeg.

Projectje in de vooravond.

- Splitting Stars
- Fast or Furious 3
- Fast or Furious 6
- Fast or Furious 4
- Mystery Flowers 2x

Het tempo van de FF-cakes viel nogal tegen (beter dus per 2), maar de boeketgrootte maakt veel goed. Vooral de 6 is een schitterende goudbak en dat voor €9,99.

Hier mijn Thunderking project van afgelopen jaarwisseling.
494 Thunderkings,30 cracklng mines, 30 Cat.1 fonteintjes, 5 verschillende cakjes en wat fluitpotjes.

IMG_2461.jpg

Afgelopen jaarwisseling weer eens wat meer doorlont projecten afgestoken ipv cakeboxen.

We hadden de camera recht voor de projecten geplaatst maar helaas is het filmen van de eerste twee projecten niet helemaal gelukt :sad:. Gelukkig hadden anderen die stonden te kijken ook gefilmd.
Het eerste project is vanuit de verkeerde hoek gefilmd, hierdoor komt de waaier niet helemaal goed in beeld.
Het tweede project is gefilmd met een mobiel, helaas wel rechtop gefilmd, maar je krijgt wel een goed idee van het project.
Na project twee de filmpjes terug gekeken en de camera anders ingesteld. Hierdoor zijn de andere twee projecten wel goed op film gezet :thumbup:.

Project 1 bestaat uit de Burn-it Domination cakebox, Luypaers Terengganu Panther en de Crackling Chry 2.0 van Zena.
De laatste ging helaas niet af :no:. De cakebox lag al een aantal jaren op zolder en heeft geen reservelont dus die heb ik met visco door gelont.

Project 2 bestaat uit de Game Breaker 1 t/m 5 (5x 19 shots van Original Fireworks), I've got the power (100 shots van Pangu), Tropical Night (100 shots van Pangu) en de Luypaers Arizona Jaguar (52 shots).
Er zat helaas een kleine pauze in het project maar daarna ramde hij lekker door:D.

Project 3 bestaat uit 2x Schnapps (Vuurwerktotaal), 2x McWhistle (Zena), Flying Comet (Broekhoff), Freaky Whistler (Vuurwerktotaal), Rock 'n Roller (Lesli Vuurwerk), Electra Glide (onbekend), Viking (Wolff), 2x Crackling Chry 2.0 (Zena). (de laatste Crackling Chry was iets aangepast waardoor deze wat sneller ging :))

In totaal 718 schoten en ongeveer 3,1 kg NEM.

Het 4e project was het sluitstuk van de nacht. Deze bestaat uit 3x Monster Ride (Vuurwerkmania), Hades en Styx (Eurostar Fireworks), Freestyle Trics, White Red Rebel en de Pryzm (Vuurwerktotaal), Cape Lion (Luypaers Fireworks) en de Insane (Evolution Fireworks).

In totaal 251 schoten en 3,6 kg NEM

Ondanks de kleine - punten die je benoemd vind ik het erg leuke films hoor. Mooie producten bij elkaar gezocht en prima geschoten. Bedankt voor de films.

Back
Bovenaan