Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pim,
Ik hoor in de wandelgangen dat jullie een uitnodiging voor een televisieprogramma hebben geweigerd... wegens 'tijdgebrek'. Als dit klopt hebben jullie DE kans laten schieten om positief in het daglicht te komen!
wat is hier van waar?
doodzonde... een zeer grote gemiste kans. helaas
wel enigszins begrijpelijk vanuit jullie kant, maar toch niet handig strategisch gezien!!!
Tsja, zeker een gemiste kans. Maar zoals ik omschreef, het was voor ons écht niet mogelijk daar aanwezig te zijn. En dan houdt het op. Zo realistisch moeten we ook zijn
Wat zouden jullie graag zien van de Vuurwerk Federatie?
Regeren is vooruitzien.Nu oud en nieuw achter ons ligt zullen de meeste mensen en kranten niet echt geïnteresseerd zijn in nieuwsberichten over vuurwerk dus de komende periode is het wellicht handig om de aandacht te verschuiven naar de achterkamertjes en lijntjes naar politieke kopstukken of gemeenten waar veel problemen zich afspelen.
Aan de andere kant, in hoeverre word de 25kg regel nu gecontroleerd en gehandhaafd?
Zodra daar een wijziging in komt zal hier zeer waarschijnlijk scherper op gecontroleerd worden. En denk ik dat de meeste freaks als nog in overtreding zijn.
Ik denk dat er vooral veel in de media gewonnen kan worden. Aangezien daar alle negatieve berichtgeving vandaan komt. Ga als federatie het gesprek / discussie aan met politieke partijen. Het liefste op nationale tv.
doodzonde... een zeer grote gemiste kans. helaas
wel enigszins begrijpelijk vanuit jullie kant, maar toch niet handig strategisch gezien!!!
Hey Ghoost,
Dit klopt. 10 december hebben wij een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan de talkshow 'Na het nieuws' van BNNVARA. En inderdaad zijn wij hier niet naartoe gegaan vanwege tijdsgebrek.
Wij kregen deze uitnodiging op 10 december om 12:00 's middags binnen via bcn (welke waren benaderd via hun mail). Het betrof de uitzending VOOR DEZELFDE AVOND. Wij kregen dus 6 uur van tevoren een uitnodiging, zonder concrete informatie of richtlijnen. Zoals jullie hopelijk begrijpen hebben wij allemaal een baan/opleiding te volgen, waardoor het voor ons simpelweg onmogelijk was om 's avonds in de studio te zitten. Daarnaast hadden wij ook geen tijd gehad om het voor te bereiden. We hadden het graag gewild, maar het was voor ons niet mogelijk. Opties als inbellen / via skype deelnemen aan de discussie werden afgehouden.
Ik hoop dat bovenstaande wat duidelijkheid geeft. Het is een goed ding dat zij ons wisten te vinden, dus wanneer ze voorstanders van het afsteken van vuurwerk zoeken, weet men ons te bereiken. Dit biedt mogelijkheden voor dit jaar. Heb jij nog gedachten/advies/ideeën hoe wij ons nog bekender kunnen maken? Dan horen we dat graag!