The Golden Age [Box]

Vorig jaar al getwijfeld om deze te halen het is toch wel een deuk in het budget maar ik lees alleen maar geweldige berichten over deze box dat ik toch me best ga doen deze neer te zetten. En als ik het zo bekijk zijn 8 cakes voor rond de 125euro in de freakacties natuurlijk bizar goed geprijsd. Ja een bewezen product die elk jaar goed presteert een must have dus.

Pareltje hoor! Vooral het rustige gecombineerd met de grote effecten maakt dat deze box echt genieten is. Mijn filmpje was helaas beetje wazig af en toe, gelukkig had nog iemand anders hem gefilmd:thumbup:

Prachtige box! Filmpjes spreken voor zich. Echter had hij wel iets sneller gemogen... Hierdoor krijgt hij denk helemaal het ''wauw'' effect.

Hierbij mijn straat filmpje:

zag hem vorig ook staan, dacht, gezien de omdoos, dat er cakes in zaten uit de Profire lijn. Daarom had ik hem laten staan, nu het de Golden Age blijkt te zijn heb ik gruwelijk spijt.. wat een grote effecten zeg!

zou best kunnen robert want dat is bij de 4 ook zo en die laat ik al jaren als gilbert o.a er is vullen met wat er over is en ik mooi vind waaruit ik kan kiezen, Denk dat zowel de golden ace als 6 profire cakes sowieso geen miskoop is voor die 150 ;)

Vorig jaar geschoten. Top bak! Eigenlijk mijn favoriet van de avond. Dit jaar helaas niet in de buurt te koop voor een goede prijs anders was hij er zeker weer gekomen.

Staat al een paar jaar op de shortlist maar is toch iedere keer net buiten de boot gevallen. Als ik filmpjes zo zie dan had ik hem er toch graag bij gehad.

zag hem vorig ook staan, dacht, gezien de omdoos, dat er cakes in zaten uit de Profire lijn. Daarom had ik hem laten staan, nu het de Golden Age blijkt te zijn heb ik gruwelijk spijt.. wat een grote effecten zeg!

Ik ging vorig jaar mijn bestelling ophalen bij Orthen, daar hadden ze 1 product niet van en als alternatief werd deze getoond (deze was duurder dan hetgeen ik besteld had), en ik zag 8x een 20 shots cake en moest gelijk aan de Golden Age denken.

Dat was dus ook het geval, een geweldige box!

Dit is een hele mooie box met gigantische boeketten. Enigste nadeel is dat het tergend langzaam is. Ik had deze afgelopen jaar in mijn showtje verwerkt en dat ging niet helemaal lekker met de andere up tempo blokjes. Gewoon aansteken en er lekker zittend in een stoeltje van genieten is mijn advies.

Bij mijn exemplaar heb ik niet het gevoel gehad dat deze te traag schoot. Het tempo was zo precies goed om er goed van te kunnen genieten. Effectgrootte en burst waren ook dikke prima. Onderstaand de straatfilm van gisteravond:

Back
Bovenaan