Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jammer dat deze eruit gaat ik heb er paar jaar terug erg van genoten en zo te zien doet nog steeds iedereen dat dus misschien als ik hem zie dat ik hem nog maar eens mee pak nu het nog kan
Ook hier begrijp ik niet dat deze eruit gaat. Erg jammer! Je zou er toch een dubbele compound van kunnen maken? De straat stond hier een jaar of 2 terug echt te juichen toen deze box afgelopen was! Zelf vond ik em te langzaam schieten voor na 00u00, maar je zou em eventueel iets sneller kunnen laten lopen om ook wat meer beleving te creëren.
Dit was zeker een topper van een box, vorig jaar niet goed doorgelont dus eindigde die na de 3de maar dit jaar een tweede kans. Wat een bakbeest. Vind het ook gewoon een mooi design hebben. Mocht deze nog aangeboden worden in het hoge Noorden neem ik deze zeker weer mee.
2 maal acatenango en daarna de laatste Golden age.
Na een paar jaar drogen in een museum schoot deze 2x zo hoog als de zelfde batch een paar jaar terug. Denk gewoon productie fout, blijf het een topper vinden.
Prachtige rustige box, genieten van elk effect. Er zitten effecten in die kwa grote funke aantikken. En daar zit het probleem. Helaas door Nederlandse extreme regels, is er geen importeur die dit op deze manier in het assortiment durft te houden.
Na jaren twijfelen en toch telkens op het laatste moment niet kopen, nu alsnog besteld. Laatste kans waarschijnlijk, echt nu of nooit. Wel de hoofdprijs betaald, maar de huidige prijzen zijn het nieuwe (ab)normaal. Ik kijk uit naar 31 december!