Video/foto topic van RaideR

Inderdaad, blijft geweldig om jou films te bekijken. Laat de rest maar komen :wink:.

De compilatie is weer erg mooi geworden! Een en al sfeer er in. Heb er van genoten. Bedankt voor de moeite en enthousiasme die je altijd in je films stopt. :D

Zeker, deze komen later!

Gelukkig! Ik was al bang dat we onze dosis met deze compilatie voor het jaar weer gehad hadden. :p
Ik kijk liever door het jaar heen telkens een video wanneer je upload haha. Je weet dat O&N sfeertje altijd goed vast te leggen :)

De compilatie is weer erg mooi geworden! Een en al sfeer er in. Heb er van genoten. Bedankt voor de moeite en enthousiasme die je altijd in je films stopt. :D

Dankjewel man! Ik stop er ook zeker liefde en tijd in, dat verdient deze bijzondere hobby wel!

Fijn dat je het tof vond!

Ik geniet gewoon van je videos. Heb een klein stukje gezien en zal zo verder kijken maar topcompilatie weer hoor :yes::applause:

Ben al redelijk ver met je compilatie video. Hier valt het Fairytail assortiment in positieve zin op.
Deze gaat op de lijst voor aankomend O&N

Thanks iedereen voor de complimenten, wordt gewaardeerd!

Intussen heb ik alweer de eerste bestelling geplaatst.

Sowieso dit jaar in de straat:

- Exodus
- Shape Shifter

Kon het weer niet laten :)!

Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik een schitterende box voor jullie, de Garden Party 3. Ik had ze alle 3 (de Garden Party's) en deze leek mij de minste, maar eigenlijk vond ik hem ook gewoon super gaaf!

Vond ze zelf dit jaar ook echt top presteren (2017 batch)!

Heb ze op basis van je video besteld, weet alleen niet welke batch het gaat worden. Is eigenlijk mijn eerste 19 shot assortiment, voorheen altijd boxen en losse cakes gedaan.

Back
Bovenaan