[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.

djhek

VWC lid
Namens het hele Piroshop team willen wij iedereen die bij ons geweest is bedanken en een heel goed 2019 wensen.
Wie nog niet bij ons geweest zijn natuurlijk ook de beste wensen voor 2019.

Wij zijn nu bezig om de shop weer online te krijgen.
Eerst alleen voor klanten met een account een pre-sale.
www.piroshoparentz-outlet.com

Ook dit jaar zullen wij weer richting polen gaan en misschien ook nog naar andere importeurs in andere landen.
Evolution wordt waarschijnlijk uitgebreid.

Wanneer je een tip hebt [email protected] (wel klasse F2 natuurlijk)

Mvg. René Piroshop Arentz

Jullie ook de beste wensen, niet eerder hier geweest maar wat niet is kan nog komen. Ben iig benieuwd waar jullie mee uitpakken zo vroeg in het jaar.

Ben ook benieuwd, weekje geleden toch even langsgegaan voor de assortimenten, die bevielen mij prima.
Zag veel moois in de shop staan daar dus ben benieuwd wat er online komt.

Super winkel fijn persoonlijk contact en veel mogelijk. Mooie evo cakeboxxen
gekocht en funke cakes . Aanrader hier is ook het 12x19 shots assortiment van katan 12 cakes voor 99 euro deze hebben mij zeer aangenaam verrast , hoog tempo en goede burst en grote boeketten. Beter als de big 19 van wolff/rubro. Fijn dat de webshop weer zo snel open gaat.

Top! Hier ga ik dit jaar zeker bestellen. Indien mogelijk zou ik graag de Bunker Blaster van Evolution in het assortiment zien, en wellicht ook de Dragon boxen (van evo). :handsup:

Bam! Ik heb inmiddels toegeslagen! Mooie prijzen voor mooi evolution vuurwerk ����

Jullie ook nog de beste wensen en dat we in het nieuwe jaar wederom van jullie mooie acties kunnen profiteren. We gaan de site goed in de gaten houden :yes:
Misschien leuk om ook eens te kijken of er een mogelijkheid is om Girandola's deze kant op te krijgen of Turboflyers (grote twee traps bijen)of ander draaiend en opstijgend vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan