Insane

Helaas toch een 2017 versie met spinners gekregen, maar ondanks dat blijft dit zo'n enorm vette cake. De opbouw van links naar rechts en dan een zeer goed getimede finale. De effecten sluiten ook goed op elkaar aan. Topcake, houden zo!

Pareltje. Één van mijn persoonlijke favorieten. Helaas had ik wel de versie zonder salute finale.

Hierbij onze straatfilm: PS. let niet op het slappe geouwehoer voorafgaand.

Die van mij had er flink zin in, in 9 seconden spuwde die alles eruit! Geeft wel spektakel, maar toch wel zonde van je centen want je kan niet lang genieten van de effecten.

Vd week voor 15 kunnen scoren!! Mooie cake dit

Uitzonderingen zijn er altijd. Mooi voor jou dat de verkoper niks wil verdienen en/of er vanaf moest. Zag net dat deze cake in januari bij een outlet in Breda voor €25,- per stuk uitverkocht is geraakt, dus eind december voor €29,95 vind ik een marktconforme prijs.

dit is een hele andere versie dan de gebruikelijke versie, begin is al anders en gelijk tijdig v shape is anders en en het einde is anders spiners
deze wel mooier vindt ik

Inderdaad, nu gelijk aan de 3x heaven cannonade en MJB cake, erg mooi getimed. Hoewel ik persoonlijk de oude boeketten aan het begin mooier vind dan deze time rain achtige.

Ok heb hem er dit jaar weer bij. Benieuwd welke versie dat zal zijn.schiet hem in combi met de wild fire van broekhoff. Lijkt dit een perfecte afsluiter van.

De grote bestellingen waren al de deur uit toen ik toch de mogelijkheid kreeg om nog iets van EVO te shoppen. Geen grote blokken dus helaas, maar wilde wel even wat meenemen. Nog getwijfeld tussen deze of de MJB, maar toch voor deze gegaan.

Was heel benieuwd hoe deze na de 1e rij zou schieten na de verschillende versies hierboven. Het was dus de optie met het meeste geweld haha. Die laatste rijen mogen wat mij betreft wel per keer, gaf wel een volle lucht!

20191230_175714.jpg
20191230_175732.jpg

Als onderdeel van een zelf samengesteld Evo-blokje:
- Red Fury in Blue
- Insane
- Ice Queen
- Rainbow Twinkler + Lights of Heaven + Elements of Fire

Voor een prikkie weten te bemachtigen via een mooie actie en wat een cake. Ging wel wat rap, ik dacht dat de V-shape omstebeurt zou moeten maar dit was wel ff lekker rammen. Nog eentje liggen voor dit jaar dus die is lekker droog. Echt een goede cake, zoals mijn broer al zegt na 00:00u waardig!

Back
Bovenaan