Color Carnival [Compound] [Uitloop 2019]

Je moet ervan houden blijkbaar, net als falling leaves. Ik vind ‘m helemaal top! Staat in de straat dit jaar, naast the branco en mega willows. Wat een prachtboxen. Tempo is inderdaad niet te hoog, maar dat hoeft van mij ook niet, zolang het niet de finale betreft. Staat mooi in het middenprogramma. Finale heb ik element e van heron, 4x tegelijk.

Mooie cake. Bouwde mooi op van langzaam naar snel. Alleen het Chinese doorkomt werk was kut.. veel te traag kwa overgang. Maar alsnog een sexy bakje

Deze bak had wel wat unieks. De tails waren ook echt heel goed uitgewerkt. Kweet alleen niet of ik hem volgend jaar weer zou nemen,

Deze bak had wel wat unieks. De tails waren ook echt heel goed uitgewerkt. Kweet alleen niet of ik hem volgend jaar weer zou nemen,

Ik vond de cake inderdaad uniek en ook erg goed uitgewerkt! door het relatief lage tempo en de lange tails was de losse crackling erg goed te horen (net zoals eerder gefilmd) dat was er mooi. Ik zou de doos zeker nogmaals nemen als afwisseling in de show. Het had een wow effect in de straat. Wel tegen een goede prijs (freak actie).

Ik vind deze box eingelijk best wel mooi. Blijft ook lang door branden. Maar zou er niet meer als 60 euro voor over hebben.

Ik ben benieuwd wat Evolution er zelf van vindt.
Of ze hem ongewijzigd laten en volgend jaar weer zo komt, niet komt, of dat ze iets gaan doen na ‘t lezen van bovenstaande posts...

Oei… valt echt tegen zo op de straatfilms en had en er nog positief de hoop in gehouden, zoals eerder gezegd zou ik hier ook niet meer aan uitgeven als 60 euro.. voor die prijs gaan we hem niet tegenkomen denk ik zo.

Ik vind hem echt wel supergaaf. Dacht dat het niet kon bij de demo, omdat dat een sample was, maar deze komt er mooi uit.
Als show: Eerst cake 2 solo, dan 1 en 3 op 2 posten en dan cake 4 in 3-en delen en op 3 posten. Topper!

Voor volgend jaar op de lijst!

Ongelofelijk dat mensen dit nog goed proberen te praten. Laten we even niet vergeten dat mensen hier grof geld voor betaald hebben.
Ik vond het al gewaagd om een bak met alleen tails uit te brengen voor deze bedragen en helaas heeft dat fout uitgepakt.

Ongelofelijk dat mensen dit nog goed proberen te praten. Laten we even niet vergeten dat mensen hier grof geld voor betaald hebben.
Ik vond het al gewaagd om een bak met alleen tails uit te brengen voor deze bedragen en helaas heeft dat fout uitgepakt.

Ik heb hem voor €102,50 gekocht. Voor 108 30mm tails is dat op zich een prima prijs. Alleen de timing is niet al te best. Maar met een paar steppers en wat vrije tijd....... :wink:

COLOR Carnival evolution fireworks

COLOR Carnival evolution fireworks

Deze box vind ik persoonlijk wel geweldig als je er een yellow river ofso tussen propt of een Rambam 2 cakes daarvan

Als ik de films hiervan zo zie is dit een van de weinig boxen van evo die me niets doet...en ik hou best van tails..geef me dan maar een sensation of the ultimate oid. Heeft veel meer een wow effect. Ook door de snelheid.

Toch denk ik dat deze wat tails aangaat echt een stap hoger is dan the ultimate of de sensation hoor. Sowieso veel hoger. Ja ok het tempo is misschien een dingetje.

Back
Bovenaan