K KristianS VWC lid 2 jan 2019 #82 Mijn mooiste kleine cakes waren: 1 Monster Ride van Vuurwerk Mania. 2 Wicked Warlock van Rubro.
jakhal Banned 2 jan 2019 #84 Wat mij betreft is er maar 1 winnaar, monsterride!!!wat een ongelofelijk goeie cake is dat.
C carbidschieten VWC lid 2 jan 2019 #87 1. Monster ride - Vuurwerkmania! wat een top prijs kwaliteit verhouding 2. Heavy legend 16 - Rubro
vpyrofan VWC lid 2 jan 2019 #88 De Demonia van Vuurwerkmania! Deze had echt super boeketten voor die 48 grammetjes aan wonderkruit.
D dedon VWC lid 2 jan 2019 #91 Ubercool uberschon ubertoll vwt. Ein zwei drei vwt. Super leuke budget potjes die een verassend effect voor een zeer lage prijs hebben
Ubercool uberschon ubertoll vwt. Ein zwei drei vwt. Super leuke budget potjes die een verassend effect voor een zeer lage prijs hebben
Vuurwerkfreak040 VWC lid 2 jan 2019 #95 Pounding napalm voor mij! Deze deed het weer erg goed met heerlijke fluiters en al voor 3de jaar op rij een zekerheidje
Pounding napalm voor mij! Deze deed het weer erg goed met heerlijke fluiters en al voor 3de jaar op rij een zekerheidje
Komkommer VWC lid 2 jan 2019 #97 Mooiste cakes in deze categorie zijn voor mij: 1. Evolution - Sparkles 2. Mania - Monster Ride