Polaris

Vond dit al een schitterende cake maar naar aanleiding van bovenstaande demo beelden op de valreep nog een 2e exemplaar bijbesteld.

Chips heb deze gemist,maar gelukkig laten we altijd een paar tientjes over voor last minute aankopen. Deze kopen we er dus gewoon bij de 28e. Prachtcake

Ik ben sowieso na afgelopen oud en nieuw enorm fan geworden van de pro-fire lijn en dat is echt niet zonder reden er zitten zoveel mooie cakes bij. Ze zijn redelijk voordelig indien je er vroeg bij ben.
Deze cakes lenen zich perfect voor een zelf samengestelde cakebox.:idea:

Deze meegenomen als vervanger van de Wicked Whistle. Op papier en als sample een unieke cake, de productie was een ander verhaal. Palmen met mooie gekleurde tips dat wel, echter waren alleen de laatste schoten voor de finale enigszins uitgevoerd zoals in de sample.

Voor Evolution ook wat rommelige en kleinere boeketten dan "normaal".
Conclusie, dit was bij mij de mindere in de straat vannacht!

Laatst bewerkt:
Een van de weinig tegenvallers. Echt anders dan de video en demo. Blijft een simpel palmeffect over, oogt wat rommelig. Film volgt.

Bij de demo van Ano was ik echt onder de indruk van de sample versie, maar als je nu de praktijk ziet. Achteraf blij dat ik hem niet meer kon krijgen.

Was zeker geen slechte cake maar vond hem voor Evo begrippen niet echt de topper wat ik er van had verwacht. Mijn exemplaar kwam ook niet overeen met de demo versies

Huh, wat is hiermee gebeurd? Totaal anders dan alle demo’s, nu maar een simpel palm effect?
Wellicht met meerdere films dat we echt over een productie fout kunnen spreken.

Oh Oh Oh zo jammer dit. Ik vind het geen slechte cake, maar het komt niet overeen met de sample en juist daardoor heb ik deze op de lijst gezet. Deze en de Air Benders streep ik door... erg jammer!! De Color Ghost is dan wel weer erg mooi die ik met geluk live heb kunnen aanschouwen bij de buurman.

Huh, wat is hiermee gebeurd? Totaal anders dan alle demo’s, nu maar een simpel palm effect?
Wellicht met meerdere films dat we echt over een productie fout kunnen spreken.

Geen film heelas van mijn kant. Wel precies hetzelfde als de bovenstaande films. Helaas de grootste flopper van oud en nieuw.

Idd een tegenvaller. De effecten waren wel redelijk maar komen idd niet overeen met de demofilm. Deze voor mij niet weer.

Back
Bovenaan