[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Voor mij toch evo. Heb veel van de bakken die sinds 2016 uit zijn elk jaar klein tot groot. En na jaren afgelopen jaar voor het eerst thuis in een gewone straat die niet heel breed is alles afgestoken. En of het nou een kings gold is. Een red ghost of een pro fire of kilo pack. Alles was Qua grote gewoon goed. Ook pangu waarvan ik 3 cakes had was weer prima net als vorige jaren en na 2 jaar weer diverse mania artikelen gehad die het ook top deden voor hun prijs.

Ik hoefde hier niet lang over na te denken want de beste importeur kan alleen maar Evo zijn. Dit jaar de Mega Willow, Evo Bomber en de Bunker Blaster gehad en ze deden het stuk voor stuk fantastisch. Dikke spreiding, goede burst en unieke effectcombinaties. Ben benieuwd of er nog meer moois aan komt komend jaar!

Ik zelf ben klaar met vuurwerktotaal en wilde wat anders. DOor samenloop van omstandigheden tot wat potjes gekocht van totaal. Verder veel om mij heen gezien van Zena, rubro, evolution. De compounds en boxen worden steeds mooier maar men moet dondersgoed een vertraging bij cake naar cake in de gaten houden. Al met al gekozen voor Zena NL

Stipt op 1 evolution fireworks. Dit door het ruime aanbod aan producten van hoge kwaliteit. En de compounds zijn een mooie toevoeging en vooral de mixed shapes.

Heb ook vuurwerk totaal gekozen, en dit puur voor de ram blokjes uit de volt serie.

Persoonlijk heeft Evolution dit jaar mij het meest verrast. Producten van andere importeurs als Wolff, Pangu en VWT waren ook goed maar de Evo producten presteerden duidelijk beter.
Alle cakes en boxen hadden echt grote effecten en goede burst.

Evo is niet de meest bekende importeur in Nederland, maar ze zijn toch wel goed vertegenwoordigd in mooie freakacties verspreid over het hele land.

Vulcan was het mooiste, Mania daarna met budget cakes, Rubro ook weer top als altijd en in de freakacties met Vuurwerktotaal ook prima producten gezien.

Kan er maar één winnen als je kijkt naar de kwaliteit. De EVO-specials waren stuk voor stuk fantastisch mooi qua uitwerkingen en burst

Klasek via Eurostar was gewoon lekker.
Daarnaast weer veel van Rubro en Vuurwerkvisie gehad.
Alleen Pangu en Evolution konden mij niet heel erg overtuigen na al die hypers hier.

Ik stem voor Lesli omdat zij met hun Red Wire lijn een zeer vette en daar naast ook betaalbare lijn hebben uitgebracht.

Evolution en Vuurwerktotaal voor mij.

Bij Evo waren m'n verwachtingen erg hoog, maar dit hebben ze meer dan behoorlijk waargemaakt. Dikke kwaliteit producten. En ook leuk om te zien dat er veel gespeeld wordt met bijvoorbeeld: verschillende schietrichtingen, niet alledaagse effecten, toffe en heldere kleuren, etc. etc. Een ander pluspunt is dat Evo bij veel freakwinkels verkrijgbaar is. :)

VWT heeft mij met name met de kwaliteit van de compounds erg verrast. Na alle goede berichten hier op het forum, zelf uiteindelijk de Glitter willow 2 Colorz en Noisekick besteld. En dat waren geweldige keuzes. Enige kleine kritiekpuntje zou kunnen zijn dat de artikelen net een tandje te snel zijn soms. Maar dat geeft ook dan wel weer een extra wow-factor aan de artikelen. En VWT is ook goed verkrijgbaar hier in de omgeving, dus dat scheelt weer wat kilometers. :)

Evolution kwam dit seizoen weer met eem groot aantal prachtige nieuwe producten, ook hebben ze een top communicatie naar de community toe!

Op 1 voor mij Evolution. Hele mooie compounds dit jaar. Proberen nieuwe effecten te "maken" en zijn zeker innovatief op het gebied van vuurwerk. Daarnaast weten ze tot nu toe de kwaliteit prima te waarborgen als je de reacties op het forum zo leest. Prijs is wel wat aan de bovenkant van de markt, dus een freakactie heb ik wel nodig om deze parels te scoren.

Op 2 voor mij Rubro. Breed scala van producten voor elke prijs wat wils. Aantal dikke toppers in het assortiment die al jaren top zijn. Andere producten willen nog wel eens wisselen van kwaliteit. Meestal het jaar later wel weer beter, dus ze doen er wel wat mee bij Rubro. Ook alles op tijd binnen dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar. Dat is dus ook goed opgepakt.

Op 3 voor mij Wolff. Heb door een winactie 3 compounds van ze gehad en die waren echt top. Hele mooie kwaliteit vuurwerk. Goede verkrijgbaarheid en prijstechnisch meestal ook wel goed in orde.

Vuurwerktotaal:
Kwalitatief goede prijs/kwaliteit vuurwerk! Producten doen het goed, heldere kleuren, mooie effecten en tempo's.

Rubro:
Is mij in positieve zin opgevallen wat betreft producten die zij speciaal importeren voor winkeliers (de "huis" lijnen die zij voor diverse winkels importeren). Ik denk hierbij aan de Mega Big 19, Power Star Assortiment, Super 9-16 etc. Scherp geprijst en goede kwaliteit.

Evolution:
Dit jaar weer behoorlijk wat nieuwe producten uitgebracht. (Nieuwe) producten kwalitatief erg goed! waarvan een aantal ook heel goede prijs kwaliteit, denk bijvoorbeeld aan de Evo Bomber.

Evolution natuurlijk. Die stonden al aan de top en die zijn met de Mega Willows en de Eccentric Shots nog even een stapje hoger gaan staan.

Evolution Fireworks absolute nummer 1, wat een mooie innovatieve producten hebben ze weer op de markt gezet!

Back
Bovenaan