Transbomber

Dit jaar had ik er 2 in de finale staan. WAUW! wat een bak. Aankomende oud en nieuw 4 stuks in de finale. Chaos bak!

Gister twee van weg geschoten, maar wat een klasse box blijft dit tog. Je merkt het inderdaad direct weer aan de reactie van het publiek. Komt er zeker weten ook dit jaar weer.

Vorig jaar de 2017 batch afgestoken, toen begreep ik de hype echter niet en vond ik hem flink tegenvallen.

Dit jaar een herkansing met de 2018 batch en die was gruwelijk goed! Staat dit jaar weer op het lijstje:)

Ik zag deze cake gister ook. 2 tegelijk zelfs. Bij deze nog bedankt aan de persoon die in de weijert - Groningen woont we en de omstanders hebben er van genoten.

Maar wat ik mij af vroeg is er een goedkoper Duits of elders alternatief die iets goedkoper is? Want 100 per pot vind ik wat te prijzig.

Ik zag deze cake gister ook. 2 tegelijk zelfs. Bij deze nog bedankt aan de persoon die in de weijert - Groningen woont we en de omstanders hebben er van genoten.

Maar wat ik mij af vroeg is er een goedkoper Duits of elders alternatief die iets goedkoper is? Want 100 per pot vind ik wat te prijzig.

Zijn 4 cakes ;) 25 euro per cake dus.

Ik heb nooit de freak acties in gaten gehouden. Hoe werkt dat precies? Zijn dat gewoon de sites waar je normaal gesproken besteld?

Jja, je kunt het zien als vroegboekers korting :idea:

Hier ook een kneiter van een box voor 70 eurie! Vooral het einde maakt indruk op het publiek.

Had twee stuks, bij mij ook weer supergoed voor dat geld. Ik vind persoonlijk het tempo in het begin aan de lage kant maar aan het einde wordt dit helemaal goed gemaakt!

Echt een hele dikke bak zeg. Eerste cake is idd vrij sloom, maar als je hem standalone schiet is dat eigenlijk misschien wel leuk. Het is echt opbouwen tot een climax, het publiek vond hem geweldig!

goed te horen dat hij weer bij iedereen goed is bevallen. ik heb hem bewust laten staan omdat de 2017 batch tegenviel t.o.v. de 2016 versie...
hoe was de burst nu bij de 2018 versie? is hij weer volledig in ere hersteld zoals hij ooit op de markt kwam?

Is voor €60/65 in freakacties wel te koop

Hij was weer heftig dit jaar. Ben het met de meeste mensen eens, hij komt wat langzaam op gang. Maar misschien is daardoor de climax juist weer extra tof! Had hem afgelopen oudjaar voor de tweede keer en dit is wel echt een blijvertje hoor!! Was wel even spannend hoe die uit zou pakken, want ik had de 2018 versie dus heb hem zelf door moeten lonten. De uitwerking en overgangen waren perfect! Tempo bouwde goed op en geen vonkoverslag (thank god). Dit jaar ga is sowieso de acties in de gaten houden en mijn slag slaan. Zag hem afgelopen zomer al voor 65eu, maar heb toen niet toegehapt

Mooie box,

vorig jaar stopte hij bij mij halverwege cake 3 dus dit jaar kreeg de transbomber een 2e kans en hij heeft zich bewezen!.

Ook deze box ging weer als een malle tekeer in de straat. Per 2 geschoten en weer onwijs genoten van de crackling en het tempo. Een blijvertje in de collectie.

Back
Bovenaan