[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Ik heb o.a. gestemd op Vuurwerktotaal, naast dat ze actief zijn op het forum vind ik dat deze importeur ook heel veel aan acties doet voor de `normale` consument en hun vuurwerk op een leuke manier onder de aandacht brengen. Daarbij is de website heel vriendelijk en heel overzichtelijk. En wat zeker niet mag ontbreken... het vuurwerk is kwalitatief hoogwaardig! Om deze reden heb ik ook gestemd voor Vuurwerk Mania.

Daarbij stem ik nog op Evolution en Pangu omdat deze 2 toch wel het meest hoogwaardige kwaliteitsproducten aanbieden naar mijn mening, die niet alleen gericht zijn naar `normale` consumenten, maar ook naar ons vuurwerkliefhebbers.

Daarbij heb ik nog gestemd op Fireworks for All, omdat ik denk dat dit merk veel potentie zal hebben in de toekomst! Heb in mijn woonplaats vaker producten voorbij zien komen waarvan ik echt onder de indruk was (ook pijlen) en dat bleken vaak producten van Fireworks for All te zijn. Goed bezig!

1. Pangu
Vanwege de Brasilian Box en de Garden Party 1 die toch een beetje de ruggengraat van mijn show waren en daarnaast de colorful city waar ik bij de demo een beetje verliefd op ben geworden!

2. Vuurwerkmania
Voor het Mega 6 star assortiment, de zombie zone en de color cream krijgt mania een plek in mijn top 3. Echt geweldige producten waren dat. Daarnaast heb zie ik ze ook keer op keer bij demo's opvallend lekker presteren.

3. Vuurwerktotaal
Spinnerz 2 Glitter Willowz 2 colorz en de wicked whistle. Dayum wat een top producten! Ook the ultimate is prachtig. Alleen de Blue Titanium was een flopper maar daar kan zelfs de beste importeur overkomen.

Evo, veel compounds, gelukte 50mm single shots, en natuurlijk onwijs goede reacties overal.

Evo. Ik denk dat ze door hun durf, innovatie en toegankelijkheid voor vragen de eerste plek dik verdienen. Ik zie het tevens als kleine aanmoediging om weer actief te worden voor marchel op het forum ! :-)

Op nummer 1 absoluut Evolution Fireworks. Het bestaande assortiment wisten we al hoe goed het was maar met de nieuwe compound boxen hebben ze mij persoonlijk toch weer weten te verrassen. Persoonlijke toppers uit een nieuwe collectie Evo Bomber, Corrolla en Mega Willows. Verkrijgbaarheid word met het jaar beter en denk dat ze vooral met de Evo Bomber en Dragon Box serie een aantal boxen op de markt hebben gezet die ook voor de normale consument heel interessant zijn, goede kwaliteit voor een heel schappelijke prijs.

Nummer 2 zonder twijfel Pangu, jammer dat ze ze dit jaar de 100 shots blokjes niet naar Nederland hebben laten komen. Word gegarandeerd een verkoop knaller. Kwaliteit is zeker gelijkwaardig aan Evo mis echter assortiment is op dit moment te beperkt. Mis toch wel een paar echte rambakken en een mooie waaierbox.

Geef ik mij. Toelichting van een stem hier of is daar een apart venster voor? Heb ieder geval 2 importeurs opgegeven, nu de toelichting nog

Evolution natuurlijk! Wat een mooie lijn compounds.
En wat een onderscheidend vuurwerk. Zelfs mijn buurman viel het op dat de dozen met blauwe letters erop allemaal
Wel beter waren dan de anderen. Gun ze de prijs!

Ik heb gekozen voor evolution en Pangu.

1) Evolution: De kwaliteit die op de markt wordt gebracht is subliem. Nieuwe effecten en diverse schietrichtingen en de enorme boeketten maken Evolution voor mij tot nummer 1.

2) Ik heb met verbazing het verslag van afgelopen jaar gelezen. De mannen achter Pangu hebben een parttime baan naast het importeren van vuurwerk. Een relatief kleine firma oprichten en dan zoveel kwaliteit op de markt brengen. Dan kun je alleen maar een diepe buiging voor de heren maken. Gezien de kwaliteit en het verhaal achter de oprichting maakt dit voor mij de nummer 2.

Mijn stem gaat naar Evolution. Schitterende producten, continu op zoek naar vernieuwing en ondanks het akkefietje in januari nog steeds prima prijzen. Voor mij persoonlijk hoeven al die bakken met verschillende schietrichtingen en verschillende kalibers niet - geef mij maar 30mm recht omhoog - maar het is duidelijk dat de meeste mensen hiervan smullen. Dit jaar zag je ook goed dat concurrenten die vernieuwing van Evo hebben opgepikt en met vergelijkbare producten zijn gekomen.

Ik zou zo graag op Pangu willen stemmen, omdat de producten naar mijn smaak de absolute top van Nederlands consumentenvuureerk zijn. Echter, als je geen nieuwe producten weet uit te brengen na vorig jaar ook al niet veel nieuws te hebben gebracht, dan val je af voor deze prijs. Mijn stem gaat daarom naar Evolution.

Ik heb gestemd op Lesli vuurwerk en China red puur omdat er gevraagd wordt naar de in noviteit van de leverancier.

Lesli heeft een vuurwerkteam die lk jaar bezig is om nieuwe ideeën op de markt te brengen en te ontwikkelen. Hier is China Red ook mee bezig en gaat ook meerdere keren per jaar naar China om nieuwe effecten te bekijken.

Tevens heb ik voor Katan gekozen. Dit jaar voor het eerst wat vuurwerk hiervan gehaald en het bevalt mij uitstekend.

Mijn stem gaat uit naar Evolution en Pangu! Waarbij ik stiekem hoop dat Evolution wint. Wat een kwaliteit! En wat een variateit aan producten. Een geweldig merk met perfecte boxen. En met artikelen als de Eccentric Shots maken ze hun kwaliteitsmerk nog meer kenbaar.

Pangu heeft ook al enige tijd mooie boxen in de aanbieding, achtereenvolgens heb ik diverse producten van ze gehad waaronder de Colorfull City, Garden Party 1 en de On the beat. Daarnaast is de Brasilian Box bij mij al jaren een vast onderdeel van mijn collectie!

Voor mij Evo en Rubro. Alle producten die ik van beide importeurs had deden precies wat ze moesten doen en waren heel erg goed!

Pangu weet mij keer op keer te verrassen. Voor goede prijzen heb je géwéldige blokken en kijk bijvoorbeels naar de 100 shots cakes van 500 gram. Het lijkt wel magie hoe ze daar zo een geweld in stoppen met zo veel burst en spreiding.
Natuurlijk deed Evolution het dit jaar wederom ook erg goed, echter qua constante kwaliteit/prijs verhouding wint pangu het wat mij betreft.
Aan de andere kant moet toegegeven worden dar EVO zijn best doet om vele nieuwe producten de markt. Op te krijgen om ons als freaks bezig te houden, en kan ik dat van pangu minder zeggen. Het is jammer dat een aantal (zowel nieuw - noi-z, als oud - VOE) boxen afgekeurd werden, maar dat laat niet weg hoeveel nieuwe geweldige boxen EVO dit jaar de markt op heeft geslingerd.
Mijn stem gaat daarom toch uit naat Evolution.

Evolution, no doubt! Ik vond alles van ze dit jaar uitmuntend! Zowel de Skyline als de Acentanengo, de Dragon & de Limited serie als de losse potjes presteerden helemaal prima hier in de straat. Mooie effecten volle boeketten en alles liep zoals het hoorde. :thumbsup:

Back
Bovenaan