Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Dit was mijn mooiste box van de avond! Als je van waaiiers houd dan moet je dese hebben. Wat een geweld en wat een pracht!!! Geld dubbel en dwars waard. Deze wil
Ik volgend jaar weer
Enige minpunt was dat ik op straat stond door te lonten...

Dit was mijn mooiste box van de avond! Als je van waaiiers houd dan moet je dese hebben. Wat een geweld en wat een pracht!!! Geld dubbel en dwars waard. Deze wil
Ik volgend jaar weer
Enige minpunt was dat ik op straat stond door te lonten...

Ik heb het gevoel dat ik me eigen post lees. Stond ik daar midden op straat met een rolletje schilderstape. Maar van de kleine 200 die ik betaald heb was hij super maar volgend jaar niet meer. Hakt te vel in op m'n budget.

Ik heb het gevoel dat ik me eigen post lees. Stond ik daar midden op straat met een rolletje schilderstape. Maar van de kleine 200 die ik betaald heb was hij super maar volgend jaar niet meer. Hakt te vel in op m'n budget.

Haha hier ook met schilderstape in de hand, wil ik plank 2 even verschuiven om de lintjes uit te lijnen, trek ik per ongeluk de hele cake los incl lont dus kon ik nog meer doorlonten

Maar dat terzijde. WAT EEN FENOMENALE BOX!!
Er lijkt ook maar geen einde aan te komen.

Doet het ook niet onder in vergelijking met funke boxen alhoewel die wel unieke "funke" effecten hebben.

Topper van NL vuurwerk

Haha hier ook met schilderstape in de hand, wil ik plank 2 even verschuiven om de lintjes uit te lijnen, trek ik per ongeluk de hele cake los incl lont dus kon ik nog meer doorlonten

Maar dat terzijde. WAT EEN FENOMENALE BOX!!
Er lijkt ook maar geen einde aan te komen.

Doet het ook niet onder in vergelijking met funke boxen alhoewel die wel unieke "funke" effecten hebben.

Topper van NL vuurwerk

Ben het er helemaal mee eens. Alles in waaiervorm. En die 50 mm mines :bonk:

waar heb jij deze voor 200,- kunnen kopen?

Wat een bak zeg. One man show zullen we maar zeggen. Heel gaaf. Jammer dat mijn maat het einde ervan is vergeten te filmen :bonk:

jammer dat de blauwe parels er niet in zaten zoals in de sunbeam 1 tevens zaten er ineens weer fluiters in en had begrepen dat die er niet meer in zouden zitten. Verder zoals hier boven gemeld was het een super bak waar geen eind aan leek te komen

Ik moet zeggen dat deze bij mij totaal niet goed ging. Had m van te voren niet gecheckt of alles goed zat. Dus koppelen op straat met wat tape. Alleen kwam niet goed uit achter elkaar de lontjes zaten aan verschillende kanten waar je ze moest koppelen. Helaas gingen de laatste 2 cakes niet automatisch door, waardoor ik hem 3 x heb moeten aansteken in totaal. Heel jammer want wel een hele dikke bak. Ik had deze trouwens voor onder de 200. Dat is die zeker waard!

Aangezien deze box toch uit 2 compound blokken bestaat, ga ik ze denk ik niet achter elkaar maar tegelijk afsteken. Iemand die dit toevallig ook heeft gedaan?

Ik moet zeggen dat deze bij mij totaal niet goed ging. Had m van te voren niet gecheckt of alles goed zat. Dus koppelen op straat met wat tape. Alleen kwam niet goed uit achter elkaar de lontjes zaten aan verschillende kanten waar je ze moest koppelen. Helaas gingen de laatste 2 cakes niet automatisch door, waardoor ik hem 3 x heb moeten aansteken in totaal. Heel jammer want wel een hele dikke bak. Ik had deze trouwens voor onder de 200. Dat is die zeker waard!

Hier hetzelfde.
De buurman had hem ook en die pleurde bij het uit de doos halen al uitelkaar.
Ik met extra beleid die van mij uit de doos gehaald, want de meeste cakes zaten niet meer tot nauwelijks vastgelijmd.
Net iets teveel tijd tussen de cakes, effecten mooi/uniek/goed, afwerking van de compounds RUK!

Ben het met het bovenstaande wel eens. Evo hoeft niks te veranderen aan de effecten en samenstelling maar wel aan de verpakking :p zie dan toch liever zo'n reepjes box.

Bij mij viel die ook uit elkaar toen we hem uit de doos haalde. Onderkant was helemaal kapot waar ze opgeplakt stonden. Hoop lopen knutselen maar hij is wel mega wijs vooral de tweede compound. Maar voordat geld wel te kwetsbaar daar moeten ze wat aan veranderen.

Back
Bovenaan