Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qua invulling van de avond hou ik een mooie balans tussen lekker binnen zitten en lekker ouwehoeren met wat lekkers op tafel. Qua vuurwerk wil ik wat meer grotere cakes, fonteinen en vuurpijlen en echt op een ontspannen manier oudjaarsavond en nacht beleven

Ik heb me voorgenomen om alleen nog maar een paar boxjes te halen stuk of 7 voor 00:00 en wat klein spul om de avond door te komen.

Betere stookplekken zoeken, dit jaar niks anders dan boze buren en gezeur. Zo ontzettend vermoeiend dat verdraagzaamheid tegenover anderen verdwenen is.

Niks.. Ging top variatie en projecten waren gewoon goed.

Enige wat gaat veranderen is de locatie en daar zal ik de buren moeten leren kennen...

Niks het was perfect dit jaar! In de vooravond een handvol mooie cakes en klein spul met de kinderen die aanwezig waren. Gezellig gehad met de hele club waarmee we de jaarwisseling vierden. Om 00:00 het jaar mooi ingeluid met prachtige boxen en wat projecten. Het was top.

Minder pijlen. Had er teveel en anders daar een project van maken.

Had de bestelling over 2 winkels uitgesmeerd volgend jaar sws over 3 a 4. Gezien de spanninig of sommige boxen en met name de acatenango geleverd ging worden.

Wil iets meer zekerheid inbouwen voor zover mogelijk.

Vrij nemen. Moest de 28e, 30e en 31e werken. Tussendoor bestellingen op moeten halen en alles prepareren waardoor de hele beleving voor mij een stuk minder werd.

ik heb een hele relaxte oud en nieuw gehad, volgend jaar alleen nog meer fonteinen in de collectie geniet daar toch elke keer weer van.

Alleen nog maar compound en een karton black thunder 100sh. Gisteravond om de 2uur lopen schieten en vannacht pas om 0030 begonnen. Dat is me prima bevallen. Tussendoor lekker met familie chillen i.p.v. de hele avond lopen stoken. Dat zal ik 31-12-2019 in stand houden.

Enkel nog maar een stuk of 3 compounds kopen voor om twaalf uur. En een stuk of 5 goed presterende losse cakes en fonteinen voor in de avond. En het daar bij laten. Merk dat ik nu een keer meer heb gehad, ik veel minder geniet van een aantal artikelen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Oh, en minder filmen. Gewoon lekker zelf zo veel mogelijk genieten. Dan maar wat minder films voor m'n medefreaks. :p

Dit jaar naar een andere en grotere locatie. Ik wil ook een betere balans tussen losse cakes en boxen. Tot slot ook al heeft het heel goed uitgepakt met de nieuwe producten toch meer bestaande producten kopen

Dit jaar eigenlijk geen klein spul gekocht, goed bevallen aangezien ik nog steeds het kleine spul van 2 jaar geleden niet opgestookt heb. Verder nog iets grotere cakes en sparen zodat ik ooit een budget heb voor een mooie box

Minder kopen. Had nu voor 1500 gehaald en ik vond t echt te veel. Genoot er minder van en heb nog een aardig deel over ook. Om 1 uur kwamen mensen uit mn flat nog aanrijden met 2 bestelbusjes vol met profblokken met een waarde van 20 duizend euro. Kan voorlopig echt geen vuurwerk meer zien haha

Meer compounds kopen en van groter kaliber, ben 3 dagen lang druk bezig geweest met lussen. Ook niet meer te veel voor het 'volgende jaar' kopen omdat de aanbiedingen zo mooi zijn, gewoon per jaar kopen, komt elk jaar wel weer wat moois voorbij.

Ik heb me voorgenomen om alleen nog maar een paar boxjes te halen stuk of 7 voor 00:00 en wat klein spul om de avond door te komen.

Daar sluit ik me bij aan. En had door de hoeveelheid ook geZeik met de buurt. Is het mij niet waard. Zij gunnen het mij wel, maar dit was teveel. Vond dat zelf ook. Dus idd 7 of 8 projecten/ boxen en wat klein 2000 h spul.

Dit jaar was by far mijn beste O&N qua vuurwerk. Goed ingekocht (vooral boxen, eigenlijk te veel), perfect weer en dus toch alles opgestookt op 2 pijlenpakketten en 3 cakes na, maar vooral enorm genoten van het samen stoken met mijn zoon. Het hoogtepunt was het project dat hij zelf had samengesteld en als een beest presteerde (2× Silent Trails, Chry Willow, Purple Haze, Crown Flowers, Tropical Night, I've Got the Power).

Volgend jaar ga ik het dus helemaal anders doen. Met hetzelfde recept ga ik nooit meer dit resultaat halen. Ik ben er nog niet uit wat precies anders moet. Wat in ieder geval wel?

- Meer losse cakes kopen i.p.v. boxen en zelf combinaties maken. Focus op variatie aan effecten.
- Alleen nog maar 25 en 30mm, net als dit jaar.
- Duitsland! Het tripje naar Duitsland met zoonlief was het hoogtepunt van de ophaaldagen. Lekker vanaf midden december door de prospekts worstelen, wish list maken, het winkelen zelf, teleurstellingen van producten die er niet zijn, maar vooral de euforie als iets dat je heel graag wilt er wel is.
- Nog meer pijlen en dikke single shots.
- Mijn zoon meer invloed geven op de bestellingen en samen projecten bedenken.
- Niet eerder bestellen dan oktober. De prijzen zijn dan net zo goed en soms zelfs nog beter dan in januari en het bestellen later in het jaar, wanneer iedereen weer de kriebels krijgt, is net even leuker.

Eigenlijk ben ik er wel uit :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan