Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Viking is inderdaad gruwelijk, maar toch kun je de cracklingfinale niet vergelijken met die van de Crackling Chry. Die van de CC is veel voller.Hmm de dikste waaier? Ik zou toch eerder dan voor de Viking gaan. Die heeft het allemaal; verschillende shapes, prachtige mixed effecten ( waaronder flowercrown ) en een dubbele chry crackling finale.
Is de blackfriday actie nog geldig? Zo ja bij mij doet de code het niet. (Of dat het teken dat ik te laat ben) d)![]()
Is de blackfriday actie nog geldig? Zo ja bij mij doet de code het niet. (Of dat het teken dat ik te laat ben) d)![]()
Ik heb hem laten liggen en de crackling fan 2.0 van hff genomen hardere burst
En naar mijn idee meer crackling
Vandaag de 2017 en 2018 varianten gezien. Viel me op dat de 2018 versie crackling tot aan de grond had en de 2017 versie niet. Hoe dan ook, dit is gewoon een toppertje
Vandaag de 2017 en 2018 varianten gezien. Viel me op dat de 2018 versie crackling tot aan de grond had en de 2017 versie niet. Hoe dan ook, dit is gewoon een toppertje
Had de 2018 versie wel of geen crackling mine? Niet toch?
Bedoel je niet omgekeerd? De 2017 had een crackling mine namelijk?
Nee niet omgekeerd. De effecten van de 2018 versie kwam tot aan de grond, en de effecten van de 2017 batch niet.
2018: gekleurdemines
2017: cracklingmines