The Golden Age [Box]

Misschien loopt die andersom? Dus niet zoals op de foto getekend van boven naar beneden... maar van links naar rechts? Heb net ook even naar mijne zitten kijken. Maar iets anders kan ik zo niet bedenken.

Hoop het hiermee wat duidelijker voor je te kunnen maken:

20171229_230351.jpg

20171229_223440.jpg

20171230_192229.jpg

20171230_195749.jpg

Heb werkelijk geen idee waarom de foto scheef wordt weergegeven, maar deze zijn van vorig jaar. De Chinezen hebben de box goed laten lopen om in ieder geval de eerste 3 en de laatste 3 cakes makkelijk en strak te kunnen doorlonten (voorbeeld 2e foto).

Cake 4 > 5 heb ik zoals bovenstaand doorgelont (foto 4). De lont van zowel cake 4 als cake 5 is daar lang genoeg voor. Op deze manier liep die bij mij perfect door! Mocht je een stuk snel visco hebben dan 2 reepjes erbij zetten voor een minimale pauze.

De Box liep prima door, helaas ben ik zo stom geweest om te genieten en niet op het start knopje te drukken van de film camera:bonk:

(i.c.m. een groothoek lens, hierdoor komen de boeketten kleiner over op film).

Edit: laatste foto donkere vervangen door andere die duidelijker is.

Bijlagen

• 20171229_230541.jpg
    20171229_230541.jpg
    151,9 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
nou ik heb er maar wat van gemaakt , volgens mij heb ik een paar cakes in de box zitten die door een dronken chinees zijn gefabriceerd

Zojuist afgestoken! Wat een geweldig ding zeg.. beetje lange vertraging maar was een topper!

Wat een heerlijke box is dit. Mooie effecten,heerlijke burst,lekker rustig om ervan te genieten,heb deze als laatste geschoten toen het overal alweer stil was na al het geweld.

Hoop het hiermee wat duidelijker voor je te kunnen maken:

Bekijk bijlage 43783

Bekijk bijlage 43781

Bekijk bijlage 43779

Bekijk bijlage 43780

Heb werkelijk geen idee waarom de foto scheef wordt weergegeven, maar deze zijn van vorig jaar. De Chinezen hebben de box goed laten lopen om in ieder geval de eerste 3 en de laatste 3 cakes makkelijk en strak te kunnen doorlonten (voorbeeld 2e foto).

Cake 4 > 5 heb ik zoals bovenstaand doorgelont (foto 4). De lont van zowel cake 4 als cake 5 is daar lang genoeg voor. Op deze manier liep die bij mij perfect door! Mocht je een stuk snel visco hebben dan 2 reepjes erbij zetten voor een minimale pauze.

De Box liep prima door, helaas ben ik zo stom geweest om te genieten en niet op het start knopje te drukken van de film camera:bonk:

(i.c.m. een groothoek lens, hierdoor komen de boeketten kleiner over op film).

Edit: laatste foto donkere vervangen door andere die duidelijker is.

vergat ik tte vragen bij welke cake was je beginlont , heb deze box niet afgestoken ben er gewoon niet aan toe gekomen en was ook nogal vochtig dus jaartje drogen

Toppertje dit, had de omlabeling van Orthen 2018 batch. Paar cakes los geschoten (ideaal dankzij het lagere tempo) en 4 aan elkaar. Mega boeketten!

Vorig jaar niet geschoten omdat er veel wind stond. Dit jaar prima weertje en de fik er in. Heerlijke bak.

Machtig mooie box met zware burst groot sier en veel verschillende effecten.
Wat mij betrefd een top box!

Hadden hem in onze 12 uurs show afgestoken.

Voor een filmpje check hier vanaf minuut 16:30 en geniet er van

hoe heb jij die overgang van 4 naar 5 doorgelont en dan bedoel ik dat gedeelte aan de zijkant

Gewoon een stukje snellont langs de cakes, kom je bij wel meer boxen tegen. Handig is anders maar zorg er altijd voor dat ik snellont op voorraad heb liggen.

Als ik deze nu zo zie vraag ik me af waarom ik deze niet mijn stem heb gegeven voor box van het jaar. In het begin loopt een crackling-cake van een buurman mee, maar vanaf het moment dat deze solo verder gaat zie je wat een geweldige box dit is. Perfect tempo, megaboeketten, goud, goud en nog eens goud!

20171230_182917.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik deze nu zo zie vraag ik me af waarom ik deze niet mijn stem heb gegeven voor box van het jaar. In het begin loopt een crackling-cake van een buurman mee, maar vanaf het moment dat deze solo verder gaat zie je wat een geweldige box dit is. Perfect tempo, megaboeketten, goud, goud en nog eens goud!

ik zie dat jou cakes anders zijn dan die van mij , die van mij zien niet door te lonten zoals die van jou

ik zie dat jou cakes anders zijn dan die van mij , die van mij zien niet door te lonten zoals die van jou

Waarschijnlijk een ander jaartal? Die van mij was productie 2016. Ik zie dat de lonten inderdaad anders zijn gepositioneerd dan op de eerdere foto's is te zien.

Back
Bovenaan