[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen weer in alle vroegte richting Mega Vuurwerk Leeuwarden gereden. Het was de afstand weer meer dan waard. Ik had natuurlijk weer geluk dat ik mijn bus pal voor de ingang mocht neerzetten op aanwijzen van de parkeerbegeleider. Binnen was het lekker gezellig, maar zeker niet druk. Expres mijn lijst niet gelijk ingeleverd want wou nog even een rondje door de snoepwinkel lopen. Daar zag ik nog wat moois van Broekhoff; de Super Cracker uit 1995. Gerrit gevraagd of deze echt oud waren. Dat waren ze! Dus gelijk wat van besteld. Mijn bestelling stond al klaar in een winkelwagen achter de kassa, hoe mooi is dat! Ik had dus heel snel weer weg kunnen rijden maar daar had ik nog geen zin in. Nog even rond blijven hangen, een paar jongens gesproken. Nog even staan genieten op de parkeerplaats van het inladen bij de andere klanten.

Gerrit wederom weer bedankt voor een geweldige service en gastvrijheid en met een kleine zekerheid kan ik wel zeggen; tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Omstreeks 05:00 uur aanwezig. Ontspannend sfeertje en na 5 minuten kon ik mijn bestel lijst inleveren. Hierop naar buiten en werd de bestelling bij mijn auto gebracht. Samen even de lijst nagelopen en ingeladen. Top service. Binnen 20 minuten was ik weer onderweg. Gerrit en crew, bedankt voor de service. Prettige jaarwisseling en tot volgend jaar.

Ik was er om 19 uur, was erg druk en volgens mij heb ik mijn freakbestelling bij de verkeerde dames ingeleverd. Later zag ik dat freakbestellingen ergens anders werden ingeleverd. Ik moest binnen wachten, werd mij verteld. Ik zag buiten ook vuurwerk komen en dat waren allemaal freakbestellingen. Na een 20 minuten toch eens vragen maar was echt binnen toen kwam net 1 van mijn 4 bestellingen binnen aan maar de andere 3 bleven uit. Kreeg ik een belletje van iemand dat ze al een tijdje buiten stonden met mijn hele bestelling en waar ik was gebleven :D. Kan gebeuren. Na controle zag ik dat die bestelling die ik binnen al had gekregen en inmiddels al in de auto lag ook buiten op de kar stond. Ik heb het maar netjes aangegeven dat ik dat gedeelte al had. Prijzen zijn al zo goed dus geen zin om de boel dan te bedonderen. Ondanks de kleine miscommunicatie was ik met 40 minuten weer weg. Topzaak en tot volgend jaar.

Om 3 uur de auto ingegaan naar Leeuwarden, daar rond 10 voor 5 aangekomen. Waren al wat mensen binnen. Echt wat een service! Gelijk geholpen! Binnen 30 minuten weer op de weg terug naar Haarlem. Geweldig. Volgend jaar zeker weer!

Ik was er om 19 uur, was erg druk en volgens mij heb ik mijn freakbestelling bij de verkeerde dames ingeleverd. Later zag ik dat freakbestellingen ergens anders werden ingeleverd. Ik moest binnen wachten, werd mij verteld. Ik zag buiten ook vuurwerk komen en dat waren allemaal freakbestellingen. Na een 20 minuten toch eens vragen maar was echt binnen toen kwam net 1 van mijn 4 bestellingen binnen aan maar de andere 3 bleven uit. Kreeg ik een belletje van iemand dat ze al een tijdje buiten stonden met mijn hele bestelling en waar ik was gebleven :D. Kan gebeuren. Na controle zag ik dat die bestelling die ik binnen al had gekregen en inmiddels al in de auto lag ook buiten op de kar stond. Ik heb het maar netjes aangegeven dat ik dat gedeelte al had. Prijzen zijn al zo goed dus geen zin om de boel dan te bedonderen. Ondanks de kleine miscommunicatie was ik met 40 minuten weer weg. Topzaak en tot volgend jaar.

Kan mij goed voorstellen dat je je bestelling bij de dames hebt ingeleverd :D

Maar die waren inderdaad voor de losse verkoop en niet de bestellingen

Gisteravond rond een 19:00 uur mijn spullen gehaald. Gezien de drukte moest je uiteraard wel ff wachten maar niet langer dan 10 minuten en dan was het ook echt druk. Probeer je hoofd dan maar koel te houden, dat doen ze hier echt goed. Alles stond netjes klaar. Vervolgens alles samen gecontroleerd.
Als je wat extra's wil bestellen duurt het iets langer maar ook dat ging prima.
Volgend jaar zeker weer.

Alles in huis gekregen, zonder gedonder.
Bij het ophalen vanmorgen ook nog weer korting op een extra bestelling.
Gerrit en team, bedankt!
Fijne jaarwisseling allemaal!

Bijlagen

• 20181229_092549.jpg
    20181229_092549.jpg
    136,5 KB · Weergaven: 0
Alles was weer op voorraad en klopte allemaal. Ik had gevraagd om een Garden Party 3 2017 of 2018 batch, kreeg een 2016 en die is zelfs voor mij omgeruild!

Exact alles wat we hadden besteld was aanwezig, en op locatie ook nog wat meegenomen voor een mooie prijs.

Vlekkeloos verlopen dus, net zoals vorig jaar.

Was weer goed geregeld!
was de 28ste om 5:30 aangekomen.

Binnen een half uur weer op pad met een volle volvo. Tot volgend jaar :D

Gisteren om 0600 richting Leeuwarden gereden. Navigatie zat een beetje fout. Ik stond bijna op de vliegbasis. Waarschijnlijk een parallel weg afgesloten. Na aankomst bonnen ingeleverd en een kop koffie gekregen. Toen ik een seintje kreeg dat ik naar buiten moest stonden ze met een kar klaar. Spul gecontroleerd en weer op huis aan.

Top service Gerrit.

99498234-B29D-43DD-B137-2F8BD0A5428B.jpg

5456E129-BD95-4DCB-9D37-04ADC3511D17.jpg

5E31A89B-2241-445D-93AD-0C5458DFE7B0.jpg

5CD69F3C-7E72-4A3D-97E6-4495D107BE11.jpg

Mijn bestelde spullen. Alles netjes in mijn betonnen garage/bunker:tongue2:

F7265080-9116-4CD8-BD74-89BFD0012367.jpg

Was wederom het tripje waard! Bedankt Gerrit en Team. De service was weer in orde en een bakje koffie tijdens het wachten wordt gewaardeerd :thumbup:

Ik ben vrijdagmorgen ook langs de snoepwinkel van Gerrit geweest om hier mijn bestelde spulletjes op te halen. De reis begon donderdagavond naar het Campanile hotel, waarna ik na een korte nacht rond 5:45 de parkeerplaats kwam oprijden. Keurig even de bus weggezet op advies van de verkeersregelaar en naar binnen. Het was een stuk minder druk dan vorig jaar; alles leek gestroomlijnder te verlopen, top. Ik had mijn bonnen ingeleverd bij een medewerker, totdat Gerrit mij zag staan. Die kwam even vertellen waar mijn bestelling te vinden was en binnen 5 minuten stond de bestelling dan ook bij de auto.

Alles werd samen met LWD-gast ingeladen en gecontroleerd, tussendoor natuurlijk even lekker ouwehoeren zoals altijd, heerlijk! Na het inladen was ik na 20 minuten alweer klaar en voorzien. Toch nog even terug de winkel in, even wat dummy's bekijken, ja, de dummy was ook echt zo groot als de doos die werd ingeladen. Nog even met Gerrit gepraat, de hand geschud en een bak koffie gedronken voor we weer de weg opgingen. Bij het verlaten van het parkeerterrein zag ik Ruben de parkeerplaats opkomen, helaas, dit jaar weer gemist :p.

Gerrit en team Megavuurwerk Leeuwarden, chapeau. Wat een winkel. De service is van 1 januari tot en met 31 december, elke dag weer, bij het ophalen word je aan alle kanten geholpen, de vriendelijkheid straalt eraf. Ik wens jullie een prettige jaarwisseling en heel veel succes nog morgen met een dagje doorbeuken. Tot volgend jaar!!!:handsup::handsup::handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan