Valk Vuurwerk Nijverdal

Net alles opgehaald. Was al aan het twijfelen. Kreeg voor de Noi-z als vervanger de winter night 2018 versie. Verder wat ik wilde als vervanger kon allemaal niet. (mega willows of branco) En kon maar uit een aantal dozen kiezen. escape from hell was er dan weer wel maar de hele doos is niet vochtig meer maar NAT. Volgend jaar alles bij Orthen halen.

Ook alles opgehaald. Kon ook niet de vervanger kiezen die ik wou voor noi-z. Uiteindelijk de nanoshot 360 gekozen. Door de Keuze stress niet gechecked of ik alles had, gratis vuurwerk vergeten.

Zojuist alles opgehaald en zeee goed geholpen door forumlid Subarofreak. De karcherblitz was alleen niet meer leverbaar en als vervanger de cubic thunder gekregen. To volgend jaar Valk!

De 28ste vroeg het vuurwerk opgehaald. Verbaasde mij erover dat ze pas op het moment dat jij je bon overhandigd ze pas de bestelling gaan verzamelen. Helaas kwam ik er thuis achter dat ik i.p.v mijn bestelde limited box 1 , een halve (!) Skyline on fire heb gekregen. Even heen en weer rijden (350km) was ik niet van plan. Als het gaat om winkelwaarde heb ik niets te klagen, maar om nu zonder overleg iets anders mee te geven...
Verder prima winkel met een geweldig assortiment, zou echter een geweldige winkel zijn als ze een paar verbeterpunten gaan doorvoeren.

pfffff had graag de nanoshot 360 gehad i.p.v de Noi-z. maar geloof dat niet helemaal. zelf mocht ik uit 3 dozen kiezen en de rest kon niet. vanmiddag alles uit de dozen halen. ben nu al bang dat er niks klopt van de inhoud

pfffff had graag de nanoshot 360 gehad i.p.v de Noi-z. maar geloof dat niet helemaal. zelf mocht ik uit 3 dozen kiezen en de rest kon niet. vanmiddag alles uit de dozen halen. ben nu al bang dat er niks klopt van de inhoud

Ik heb hiervoor ook bijbetaald, 50 euro. Nu 165 voor de nano betaald. Ik had aangegeven dat ik wel bij wou betalen en dan een betere box wou hebben

Sjah. bij mij werd ik erop gewezen dat ik iets uit kon zoeken voor 110 euro. zoals ik het nu lees ben ik niet de enige waar ze vlug ff een paar tientjes op willen verdienen. Ach ja ze zijn een paar tientjes rijker. Voor veel negatieve publiciteit en wat klanten kwijt.

Het is al jaren zo, verandert daar helaas toch niet, lees het maar eens terug allemaal, zijn al jaren aan het klungelen.. erg jammer!

Bestelling van zowel vuurwerkperdoos als valk-vuurwerk was dit jaar prima in orde.
Beide bestellingen gecheckt bij de winkel (ze hebben er een controle tafel voor in de winkel staan).
Stel dat er dan wat mist dan kan je het direct regelen en Valk kennende doen ze vaak niet moeilijk.

Vorig jaar waren er 2 door mij bestelde producten niet leverbaar o.a. door afkeur en ik kreeg direct goede vervangende producten mee, dat werd toen echt prima opgelost.

Ik ben ook net terug van de valk en helaas was bij mij ook de bestelling niet zoals ik die bestelt had. Zo heb ik ipv de light year pijlen 1x de turbo clash gekregen, is het mega 6 assortiment vervangen door een 6st power assortiment. De valk limited 100 voor zien van 4 power assortiment cakes( ook niet gebruikelijk volgens mij) Was de Crackling Chrys 2.0 vervangen door een cocu bleu, deze uiteindelijk toch kunnen omruilen voor de Crackling( was zojuist binnen gekomen)Al met een toch een groot deel van mijn bestelling. Ik kom inmiddels al ruim 20 jaar bij de valk en ben vaak erg tevreden, ben alleen bang dat zij nu door succes ten onder gaan. Naast dat mijn eigenbestelling niet klopte, heb ik bij bijna iedereen die bij mij in de rij stond we gehoord dat er een product niet meer aanwezig was en ze een vervanging gaven.

Ik hoop dat Valk dit ook leest want als vaste klant in is het vervelend om te ervaren en te horen dat ze de boel niet goed voor elkaar hebben.

Te weinig voorraad ruimte voor alle klanten die ze hebben blijkbaar. Dan ben je dus afhankelijk van de leveringen vanaf de importeurs. Lastig plannen dus ...

Dat zal het ongetwijfeld zijn maar het is gewoon zonde van je 'naam', gaat sneller kapot dan je het opbouw en dat kan niet de bedoeling zijn.

Ook ik heb de nodige problemen gehad dit jaar,en als vaste klant valt mij de service erg tegen.Dit jaar voor 700 euro besteld.Volgend jaar ga ik een deurtje verder.

Ik kom hier nou enkele jaren, en dit jaar ook weer. Meerdere losse bestellingen van VWPD en de normale webshop. Geen problemen gehad al die jaren. Mijn bestellingen klopten altijd en wordt altijd netjes geholpen. Een keer gehad dat de Immortal gold niet op voorraad was, maar die was onderweg. Kon binnen lekker warm wachten met een oliebol en een kop koffie, helemaal top.

Back
Bovenaan