Bart Poppelaars Breda

Ik kom ook elk jaar wel even kijken in deze winkel. Het is mooi ruimtelijk ingericht, maar de collectie spreekt mij ook niet heel erg aan. Verder zijn er weinig acties gericht op de liefhebbers. Qua assortiment zoals eerder aangegeven, doe eens iets wat nergens in Breda en omstreken te krijgen is. Inderdaad Katan, of Heron. Die hebben toch flink wat leuke spullen in het assortiment. Ben benieuwd wat jullie met deze feedback doen van dit forum :)

We hebben besloten dit jaar toch nog een aantal producten van katan op te nemen in ons assortiment,het gaat om de volgende producten:
6pack 150
6pack 216
XXL 140
Spain fanstyle 120
Combi fan 90

Groeten Bart Poppelaars vuurwerkteam

even een vraagje,,

ik zag op jullie site de Salute cake in shock staan,

maar bij het filmpje gaat het over de loud and clear

over welke versie gaat het hier precies?

Gr

even een vraagje,,

ik zag op jullie site de Salute cake in shock staan,

maar bij het filmpje gaat het over de loud and clear

over welke versie gaat het hier precies?

Gr

Het gaat hier om de sw022 Salute Cake 2 "Loud & Clear" ik zal de naam op de site veranderen:wink:

Aanbiedingen!!!!

Volle karton(12 stuks) hypnotised voor €70.
Wees snel slechts 2 kartons op voorraad.
HOL020FPM_Zena_Nl_herlat_hypnotised_09_groot.gif

Volle karton (4 stuks) Bird of prey voor €50
Wees snel slechts 2 kartons op voorraad.
HOL016_Zena_Nl_bird_of_prey_09_groot.gif

Afhalen alleen op de volgende tijdstippen:
29 december tussen 07:00 en 07:30 of tussen 20:30 en 21:00
30 december tussen 07:00 en 07:30 of tussen 20:30 en 21:00
31 december tussen 07:00 en 07:30
Af te halen in Breda

Stuur een pm als je interesse hebt!!!

Beste liefhebbers,

Aangezien ik nogal wat reacties krijg op karton aanbiedingen,
zouden julie het leuk vinden dit jaar een kartonverkoop te doen?(uiteraard met korting). Welke producten zouden jullie graag in deze karton verkoop willen zien? Wij werken op dit moment met de volgende importeurs: GBV,Vulcan,Vuurwerkvisie(zena),Broekhoff, en hopelijk dit jaar weer katan.

Gr Stefan Poppelaars

Wij zullen weer aanwezig zijn

Dit jaar een aantal hele mooie cakes gekocht bij Bart-Poppelaars. De site is ervernieuwd, het assortiment is uitgebreider en kwalitatief vele malen beter dan voorheen, weet zeker dat ik volgend jaar weer vuurwerk kom kopen. Gegarandeerd concurrentie met de overburen, wat jaren niet het geval was naar mijn mening.

Proficiat met dit succes en ga zo door.

Dit jaar een aantal hele mooie cakes gekocht bij Bart-Poppelaars. De site is ervernieuwd, het assortiment is uitgebreider en kwalitatief vele malen beter dan voorheen, weet zeker dat ik volgend jaar weer vuurwerk kom kopen. Gegarandeerd concurrentie met de overburen, wat jaren niet het geval was naar mijn mening.

Proficiat met dit succes en ga zo door.

We hebben dit seizoen veel tijd gestoken in het assortiment/ website en het is voor ons zeer positief uitgepakt.

Bedankt voor de complimenten!
En tot volgend jaar:)

hoort topvuurwerkbreda ook bij Bart poppelaars ? Ik kan niets over deze winkel vinden, enkel dat het adres verwijst naar poppelaars tuincentrum.

Ik was vandaag bij Bredavuurwerk, blijken er 1 in straat 3 vuurwerkzaken te zitten. Bredavuurwerk, Bart Poppelaars en een ZENA in een tuincentrum. Na Breda vuurwerk ook even bij Bart Poppelaars langs gelopen en dat was een goede keuze. Erg goed georganiseerde winkel, mooie collectie en goede prijzen. Ook erg fijn dat ze met dit koude weer wat warme versnaperingen hadden. Dat ben ik alleen nog tegen gekomen bij Witte Tentenverhuur in Eemnes en vind ik toch wel een meerwaarde hebben. Er is ook genoeg personeel die je snel te woord kan staan. Leuke winkel die zeker een bezoekje waard is.

20171229_114947 [Desktop Resolution].jpg20171229_114123 [Desktop Resolution].jpg20171229_114129 [Desktop Resolution].jpg20171229_114134 [Desktop Resolution].jpg20171229_114944 [Desktop Resolution].jpg20171229_115002 [Desktop Resolution].jpg

Ik ben gisteravond, vlak voor sluitingstijd, bij deze winkel wezen kijken. :)
Het was uiteraard lekker rustig qua klanten. Maar ze hebben alle zaakjes goed voor elkaar! Een mooie entree en ook volop verlichting buiten. De showroom is zeer ruim opgezet, maar toch heel sfeervol. De vitrines zijn duidelijk met goede kaartjes erbij. Ze hebben ook op meerdere punten tablets staan, waar een klant zelf een filmpje kan opzoeken van een bepaald artikel. Heel strak gedaan! :yes: Er leek ook meer dan genoeg personeel rond te lopen, maar midden op een drukke middag kan ik nu niet voorspellen hoe goed de afhandeling zou gaan. Het zag er in elk geval uit als een geöliede machine (in tegenstelling tot de zaak er tegenover) en het personeel had het duidelijk naar de zin.
Qua prijzen is de winkel gewoon netjes. Met de losse verkoop gooien ze de prijzen niet omhoog maar gelden eigenlijk dezelfde prijzen als met de voorverkoop. Echt vette koopjes heb ik niet gezien, maar hun eigen Poppelaars box ziet er goed uit.

Succes met de verkoop morgen!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan