Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

heb vorig jaar en het jaar daarvoor deze gehad maar vond de 2017 batch echt een pak minder dan het jaar er voor dus . deze dus niet genomen .
erg jammer 2016 was dit voor mij de best box van het jaar

Top box! voor het eerst in de collectie, op een echte finale na perfect, maar zeker een must have!

Zoals jullie misschien hier wel gelezen hebben, had ik nog een 2015 versie staan. Voorgaande twee jaar niet geschoten in verband met het weer. Dit jaar was er geen mist en geen harde wind, dus deze moest ik stoken vandaag met dit rustige weer.
Wat een bak! Niet normaal zeg! Mega, maar dan ook echt mega boeketten. Vooral die willow effecten, letterlijk kwamen ze tot de grond. Ik had hem op zeer grote afstand gezet van het publiek, dat was maar goed ook.
Mega burst en mega boeketten, in één woord GE-WEL-DIG!!! En dan achteraf de reacties. Waar haal je die? Dat is zeker illegaal he? Wat kost die? En een applaus! Heerlijk.
Jammer dat deze box niet meer verkocht wordt als de 2015 versie, ik heb er enorm van genoten.

Blijft een topbox. Had wel het idee dat de boeketten iets kleiner waren dan toen ik m een paar jaar geleden had. Zou misschien kunnen komen omdat ie hoger schiet dan eerst.

Paar jaar terug ook de beroemde 2015 batch wat een bak was dat . Iemand idee waar ik deze kan kopen geen 2015 uitraard maar nieuwr

Back
Bovenaan