FireworkFreakNL
VWC lid
Vuurwerk outlet in Groningen tussen 12:00 en 13:00 het afhaalblok gekozen. Heb een uur gewacht buiten en binnen voor ik aan de beurt was. Geen probleem was erg gezellig met mede-freaks om mij heen. Ik had de Mega 6 Assorted + De Outlet special 100's (Wat blijkbaar geen Pyro Rebel van vuurwerkmania is, maar gewoon de Eclipse box van Rubro.. helaas helaas had ik ook bij Valk kunnen halen..) Ondanks dat blijft het voor mij de goedkoopste winkel van het noorden.
Vuurwerk outlet in Assen 's ochtends lekker op tijd. Aardig rustig vergeleken met Groningen. Paar boxjes besteld en cakes zoals de Blue Lagoon en Waikiki. Het personeel blijft toch het persoonlijkste daar. Een familie bedrijfje is het. Henk wat blijft je een geweldige vent! Kom hier graag nog een x, vuurwerkkoning is back at it again.
Vuurwerk outlet in Assen 's ochtends lekker op tijd. Aardig rustig vergeleken met Groningen. Paar boxjes besteld en cakes zoals de Blue Lagoon en Waikiki. Het personeel blijft toch het persoonlijkste daar. Een familie bedrijfje is het. Henk wat blijft je een geweldige vent! Kom hier graag nog een x, vuurwerkkoning is back at it again.