Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die van mij is al stuk... Ik zette hem iets te hard neer en alle pootjes braken af..
Bekijk bijlage 43132
Ik had de driepoot van gbv-weco erbij gekregen. Ze deden er 3 losse metalen buisjes bij, de pootjes dus. De hoofd stang is dan weer van plastic...
Ik kreeg de pootjes alleen met geweld aan de voetjes, gelukkig geen voetjes afgebroken.
Bij Onwijs vuurwerk ik Groningen kreeg ik vandaag gratis de Vulcan standaard (zwart met groen)erbij. Ik moet zeggen: een heel goed ding. Staat heel stabiel en is verlengd met een dikke grijze PVC buis met een diameter van ongeveer 35mm. In elkaar zetten kost ongeveer 3 seconden. Ik denk dat deze jaren meegaat. Bij een andere winkel heb ik het houten Rubro dingetje gezien, wat een aanfluiting is dat zeg.Bekijk bijlage 43177
had ik ook inderdaad, de plastic buisjes gingen al kapot met het er op schuiven, de metalen buisjes zitten goed vast.
maar dat de ''hoofdbuis'' van plastic is dat vind ik vreemd, dacht dat 1 van de dingen van het afkeur was dat ze smolten![]()
Zoals ik heb begrepen na diverse tv items gekeken te hebben vandaag, gaat deze standaard om een verzekerings- danwel schadekwestie.
Dus gebeurt er een "ongelukje" waarbij derden zijn betrokken, moet je kunnen aantonen dat je een goedgekeurde standaard had. In geval van niet, heb je dus een probleem..
Dus voor die 2€ gewoon anschaffen, heb ik ook gedaan voor mn eigen (ver)zekerheid.
Dit zijn de nieuwe standaarden van Rubro vuurwerk, een 2-in-1 constructie voor zowel pijlen als kleine tot middelgrote cakes.
Bekijk bijlage 42779
Bekijk bijlage 42780
Bekijk bijlage 42781
Bekijk bijlage 42782
Bekijk bijlage 42783