Rambam 3.0

Ik had een 2.0 besteld en heb een 3.0 meegekregen.
3xH vertelde dat de 3.0 NIET is aangepast en dat het dezelfde box is.

In dat geval ga ik het nog 1 keer vragen, 3xHeaven of Rambam 2/3.0? :p

3xHeaven is 25mm de Rambam 30mm... Neem beide:p

Heb zelf de 3xHeaven gehad afgelopen jaar en die maakte behoorlijk wat indruk! De Rambam heb ik niet gehad, maar zou die dan toch overwegen omdat die 30mm is. Tenzij je echt een grote collectie hebt (15+ cakeboxen ofzo) dan zou je weer de 3xHeaven kunnen overwegen of als je al bijv. de On The Beat en de Colorfull City hebt.

Heb ook de Mayhem en de Serenity gehad, kies dan toch liever voor de 3xHeaven, maar 30mm I-Shape ALL-DAY:D

3xHeaven is 25mm de Rambam 30mm... Neem beide:p

Heb zelf de 3xHeaven gehad afgelopen jaar en die maakte behoorlijk wat indruk! De Rambam heb ik niet gehad, maar zou die dan toch overwegen omdat die 30mm is. Tenzij je echt een grote collectie hebt dan zou je weer de 3xHeaven kunnen overwegen en/of als je al bijv. de On The Beat hebt en de Colorfull City.

Heb ook de Mayhem en de Serenity gehad, kies dan toch liever voor de 3xHeaven, maar 30mm I-Shape ALL-DAY:D

Ik heb nog budget voor 1 box, en twijfel al een week tussen deze 2 :)
Ik heb de Colorful City al wel besteld :)

Ik had een 2.0 besteld en heb een 3.0 meegekregen.
3xH vertelde dat de 3.0 NIET is aangepast en dat het dezelfde box is.

Vind het toch vreemd. Je besteld toch een 2.0 omdat die een jaar heeft kunnen drogen. Ik zal wel hetzelfde gaan meemaken en heb op 3 januari besteld. Niet perse heel blij mee :-(

Doos Rambam 3.0. Ontkooid zat er een Rambam 2.0 doos in met de 2 veranderd naar een 3. Verwacht gewoon de effecten van de 3.0 te hebben? Heb ook de nummers ORT-30-100-1 T/M ORT-30-100-4

De versie in de video die ik gepost heb op de vorige pagina komt van dezelfde batch dus als het goed is, is dat wat je in huis hebt gehaald.

Wat is de reden dat er dit jaar een Rambam 3.0 op de markt is gekomen?
De 2.0 vind ik een beetje Cruell Traction overkomen en dat bedoel ik niet negatief.
Ach ik zie het allemaal wel.

Hier ook de 3.0. meegekregen i.p.v. de 2.0. Toch niet heel blij mee, de 2.0. besteld op 3 januari en die was dan inmiddels mooi droog geweest. :-)

Hier ook de 3.0. meegekregen i.p.v. de 2.0. Toch niet heel blij mee, de 2.0. besteld op 3 januari en die was dan inmiddels mooi droog geweest. :-)

Om even verdediging te voeren voor de winkels.

Dit is fout gegaan bij ons Evo.
We hanteren zoals alle importeurs het Fifo systeem.
We hadden dit echter voor dit artikel uit moeten zetten en is door de enorme groei niet opgevallen.

gr
Marchel

Om even verdediging te voeren voor de winkels.

Dit is fout gegaan bij ons Evo.
We hanteren zoals alle importeurs het Fifo systeem.
We hadden dit echter voor dit artikel uit moeten zetten en is door de enorme groei niet opgevallen.

gr
Marchel

Dat is netjes van je, bedankt :-D

Blijft natuurlijk wel balen :wink: Vooral omdat ze er geen uitleg bij gaf, ik had hier al gelezen dat ze hetzelfde waren.

Dat ze hetzelfde zijn geloof ik ook niet snel, waarom dan niet een nieuwe batch 2.0 en een 3.0 op de markt brengen :D Iedereen was positief over de 2.0 :-)

Bij Orthen de 3.0 meegekregen ipv 2.0. Dit is wrl de echte 3.0, dus niet 2.0 in een 3.0 omdoos. Flinke cakes, helaas nog wel zelf doorlonten!

Is de 3.0 nou hetzelfde of anders dan de 2.0?????
Kan Marchal dat ophelderen....?

Ik had ook een 3.0 omdoos (met 18-3 erop).
Daarin zit een binnendoos waarbij 2.0 naar 3.0 is veranderd met stift.
Op de cakes staat:
RamBam 3.0 2018 met sticker 18-3
en ORT-30-100 met nummer erachter.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan