Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja vriendin is mee, dus die wou wel wat luxe :bonk:. Alleen zijn we beide super verkouden. :D Maar dat hotel zit vlak bij de mac toch? Hoe laat ga je richting Gerrit?

Het zit tegenover de Mac inderdaad, raden waar ik heb gegeten :D. Ik wil rond half 6 wegrijden, jij wat eerder las ik?

We mogen inderdaad weer! Ik ga liggen, 5.00 de wekker om 5.30 te vertrekken naar Pijnacker. Lange dag voor de boeg met een grote ronde rijden om alles op te halen. Iedereen veel succes en plezier!

We mogen inderdaad weer! Ik ga liggen, 5.00 de wekker om 5.30 te vertrekken naar Pijnacker. Lange dag voor de boeg met een grote ronde rijden om alles op te halen. Iedereen veel succes en plezier!

Veel plezier moet iets later in Pijnacker zijn dus we lopen elkaar net mis.

Veel plezier moet iets later in Pijnacker zijn dus we lopen elkaar net mis.

Hee Picollo ik heb eerder gepraat met je vanavond op de pyrofm stream! :p Oh echt, jammer! Morgen volop drukte, snel naar Pijnacker, dan gauw Leiden en vlug door naar Steenbergen en Cees vd Horst..

Morgenavond is het zover voor ons. Ik word zenuwachtig van al die berichten hier. Kruitstressssssss.......

Morgenochtend weer een ritje naar Huissen om daar om 08:00 uur te zijn en daarna nog even naar een lokale dealert. Dan ben ik er voor dit jaar wel weer even klaar mee:angel:

Gaat ook lekker hier!

00:00 BredaVuurwerk
06:30 Kaufland, lidl overgeslagen want de rij stond tot om het pand heen...
10:00 Sfeer gaan proeven in Baarle

Daarna was het werktijd. Nu nog even doorbikkelen tot 12:00 en dan gaan we het westen van het land onveilig maken! 4 bestellingen vandaag

Dag 2: Voor de tweede keer naar Duitsland om wat pakjes Flash Bangs te kopen. Knallen super hard en dat voor €2,99 voor 10 stuks.
Daarna naar Weert om een bestelling op te halen.

Gisteren op en neer naar Hilvarenbeek geweest (VuurwerkcentrumBrabant) en daarna naar Hoensbroek geweest en natuurlijk rondje Duitsland gedaan.

Maandag nog even een bestelling in Roermond ophalen...

Klopte bij jullie alles en kon alles worden geleverd of misten er (ondanks eventuele controle) producten en/of moesten jullie vervangers uitzoeken/geld terug krijgen?

Hierbij mijn ervaring van het afhalen van de bestellingen op 28-12-2018:

- Bij Breda Vuurwerk snachts werd alles ter plekke gecontroleerd. Ik had 3 bestellingen samen laten voegen en het leek allemaal te kloppen, ik werd heel even afgeleid door een andere medewerker omdat we het over de Eccentric Shots hadden. Na controle handtekening voor ontvangst gezet. Echter toen ik gisteravond de dozen uitpakte, bleek de Eccentric Shots te missen. Een mailtje gedaan, maar nog geen reactie gehad. Echter verwacht ik wel dat het goed komt Breda Vuurwerk kennende. Edit: kan hem alsnog op halen een deze dagen. Top service van ze.

- Bij Huisman Vuurwerk een kleine bestelling gedaan en die klopte helemaal, werd ook ter plekke gecontroleerd, alles kopte en was geleverd.

- Bij Zena Dieren was het helaas wat minder. Ik werd donderdag al gebeld dat er waarschijnlijk maar 1 van de 2 bestelde Shell Kits geleverd kon worden door leveringsproblemen. Toen ik daar aan kwam leek de medewerker er van te weten en hij zei dat alles toch geleverd kon worden, dus ik helemaal blij. Toen mijn gepikte order voor me neer werd gelegd voor controle zag ik al gelijk maar 1 doosje Shell Kits. Ik vroeg dus waar die andere was, omdat hij zei dat alles toch geleverd kon worden. Hij liet mij de order bon zien die identiek was aan de mijne, behalve dat daar handmatig andere aantallen op waren geschreven. Als ik daar niet over begonnen was had hij mij dus een bestelling meegegeven die maar de helft bevatte dan waarvoor ik had betaald. Ik liet hem dus nog een keer mijn afhaalbon zien en toen merkte ik toch de onervarenheid van de aanwezige medewerkers (geen kwaad woord over ze ofzo, maar dit zijn echt leermomenten voor ze). Toen was het verhaal ineens wel weer dat er leveringsproblemen waren en dat ik er toch maar 1 mee kon krijgen, maar mijn geld wel terug kon krijgen. Ik heb met iets bijbetalen wat anders uitgezocht, maar was wel teleurgesteld, vooral omdat ik eerst nog blij gemaakt werd, maar het later een dood vogeltje bleek te zijn. De medewerkers waren allemaal wel heel vriendelijk en ik denk dat ze hier goed van leren.

- Als laatste een kleine bestelling Dum Bum producten bij Tuinmani te Deventer opgehaald. Hier ook alles samen gecontroleerd en klopte als een bus.

Laatst bewerkt:
Gister afgehaald bij 3 winkels, eerste winkel was een kleine bestelling van 4 cakes, werd keurig gecontroleerd en alles kompleet, tweede winkel was een iets grotere bestelling die nog niet eens gemaakt was op mijn zelfgekozen ophaalmoment, dus daar moest ik op wachten en daar werd niks gecontroleerd. Laatste winkel was de intratuin en dat was gewoon netjes, bestelling stond klaar in een krat en werd gecontroleerd voordat het in een grote tas werd gestopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan