Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flash of the gods of escape from hell? Maarja dat zijn ook boxen met een uhm... dubieuze reputatie. Een andere rambak die ik tof vind met waaier is de jackhammer :)

Longshot, maar...
Ik vind de neon kleuren uit de fonteinen mythos, jellly beans, neom fishes, neon lights, pragmatic etc echt helemaal geweldig. Is er ook een cake/pijl/mortier/mine met dit soort kleuren?
Maakt me niet uit waar :p

Van wolf de wings of darkness. Lesli heeft de neon nights (waar nog wel een palm doorheen zit) en nog een paar producten met dat soort kleuren. VWT the ultimate is een waaier met neon comets.

Van wolf de wings of darkness. Lesli heeft de neon nights (waar nog wel een palm doorheen zit) en nog een paar producten met dat soort kleuren. VWT the ultimate is een waaier met neon comets.

Bedankt voor de reactie! Bedoel je de neon attack van Lesli? Die ziet er iig erg leuk uit :)

Longshot, maar...
Ik vind de neon kleuren uit de fonteinen mythos, jellly beans, neom fishes, neon lights, pragmatic etc echt helemaal geweldig. Is er ook een cake/pijl/mortier/mine met dit soort kleuren?
Maakt me niet uit waar :p

De Blue Sharks van RedWire heeft ook neon fish in het effect. Op film niet heel goed te zien overigens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan