Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Your beautifull like diamonds in the sky!! Vandaag even als verrassing de Blazing Diamonds online geknalt van Salon Roger Fireworks man man man wat een dikke bak weer!!

Wat vindt jij van deze rambak? :)

Woww LVT-tje.. wat een bak. Helaas zit ik al aan mijn 25 kg. :D :tongue2: anders had ik die zeker willen proberen.. Ik hoorde van mijn oud buurman dat ie zo sjiek was, hij overdrijft vaak maar bij deze niet..

Woww LVT-tje.. wat een bak. Helaas zit ik al aan mijn 25 kg. :D :tongue2: anders had ik die zeker willen proberen.. Ik hoorde van mijn oud buurman dat ie zo sjiek was, hij overdrijft vaak maar bij deze niet..

Die oude buurman heeft zeer zeker gelijk haha!!

Wat een timing trouwens, vandaag de Tears From Heaven online geknalt van Funke. Gewoon omdat het kan! :)

Groetjes LVT!

Leuk tripje , ben benieuwd naar het vervolg , met meer vuurwerk hoop ik :p

Tijdens deze vlog veel meer vuurwerk Pielke! Weekend of vakantie het maakt niet uit wat je hebt als je er maar van geniet! Begin je rust periode even met weer een nieuwe vlog vanuit China! Dit keer komt in de vlog voorbij hoe wij wakker werden om 08:00 uur smorgens in het hotel. Dit is wat ze noemen een knalgoeie wekker!

Enjoy!

In de volgende vlog brengen we een bezoekje aan de ''Potten'' Fabriek rara.. :)

Eerste kerstdag iedereen denkt aan ballen maar menig pyro blijft denken aan vuurwerk. We gaan dat even combineren met een bezoekje aan de kerstballen ehh shell fabriek! :) Overdag een beetje rondneuzen in de fabriek en s' avonds lekker knallen met die ballen!!

Fijne kerstdagen iedereen!!

Eerste kerstdag iedereen denkt aan ballen maar menig pyro blijft denken aan vuurwerk. We gaan dat even combineren met een bezoekje aan de kerstballen ehh shell fabriek! :) Overdag een beetje rondneuzen in de fabriek en s' avonds lekker knallen met die ballen!!

Fijne kerstdagen iedereen!!

Hele toffe beelden dit! Hopelijk volgen er nog veel china vlogs. :droolthum

Nog op zoek naar een aansteker voor oud en nieuw of gewoon een vette gadget? Wij hebben vandaag de unboxing van Crosslighter online gezet, gave plasma aanstekers met dikke korting!

Vanavond nog een cakeje online? Gewoon omdat het kan? :D

Hele toffe beelden dit! Hopelijk volgen er nog veel china vlogs. :droolthum

Komende 28e en 30e december komen nog twee china vlogs online! :)
Vandaag hebben we buiten de unboxing nog even een funke cakeje online geknalt gewoon omdat het kan en mede dankzij de stemmen via instagram, jullie kijkers hebben besloten! :)

Groetjes en houdoe!

De verkoop is volop losgebarsten in alle landen! Nog een paar dagen en dan mogen we weer afschieten :) In China doen ze daar niet zo moeilijk over, daar is het elke dag feest. In China vlog #5 kun je vele prof cakes bekijken! Enjoy :)

En de bonus video

Vandaag valt er niet veel te shoppen in Nederland maar in België gaat de vuurwerkverkoop gewoon door. In China.. daar verkopen ze ook gewoon het hele jaar door. In Vlog 6 brengen we een bezoekje aan een vuurwerkwinkel, rijden we wat rond en gaan we natuurlijk afsteken!! Enjoy!

En als we ons niet meer zien.. een fijne en veilige jaarwisseling voor iedereen!!! :)

Vind LVT een leuk kanaal ook de China vlog is leuk gewoon eens wat anders, ook de Roger Salon video's zijn goed vind hun cakeboxen zeer goed dit jaar.
Geen dom gelul of rare acties maar gewoon en informatief ga zo door LVT.

Back
Bovenaan