Fijne Feestdagen en een Knallend 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wens iedereen warmte en liefde toe! Een knallend en gezond 2019! En hopen dat onze traditie weer een jaar vooruit kan!

Wat gaat de tijd toch weer snel! De mooiste dagen van het jaar komen er weer aan!:handsup:
Iedereen alvast veel stookplezier gewenst en fijne feestdagen! Geniet ervan (zolang het nog kan:p).

Zo, mijn eerste seizoen als onderdeel van de crew zit er bijna alweer op. Wat is de tijd snel gegaan zeg! Ik wil alle leden, winkels, importeurs en meelezers geweldige feestdagen toewensen en een gezond en gelukkig 2019. Stook verstandig mensen, houd de kop erbij, denk aan de veiligheid maar bovenal; geniet ervan en maak plezier!

Ik wil daarnaast ook de crew in het bijzonder nog even bedanken: bedankt voor een geweldig 1e jaar en hoe ik en de overige nieuwe crewleden zijn opgepakt. Bedankt! :thumbsup:

Iedereen een hele fijne feestdagen en mooi nieuw jaar!
Iedereen ook bedankt voor een mooi jaar met veel informatie, verhalen, filmpjes en foto's over vuurwerk!
Ook de winkeliers en importeurs bedankt voor het delen van alle informatie en het mogelijk maken van de vele acties en prijsvragen!
En uiteraard ook alle mods Vuurwerkcrew bedankt voor het mogelijk maken van dit mooie forum!

Iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een fantastisch 2019! Alle leden bedankt voor alle bijdrages in welke vorm dan ook! Op naar een knallend nieuwjaar.

Iedereen, maar dan iedereen fijne feestdagen. Geniet van deze tijd van het jaar. En binnenkort ons feestje.

Laten we ons als vuurwerkliefhebbers vieren.

Iedereen gezonde dagen.

Iedereen fijne kerstdagen en natuurlijk een fantastische en knallende jaarwisseling.

Voor mij persoonlijk was dit een fantastisch jaar, een eigen huis en mijn eerste jaar bij de crew. Wat een super ervaring, veel nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk interessante nieuwe dingen mee gemaakt.

Bedankt voor het mooie jaar!

Beste vrienden!
Ik wil jullie persoonlijk een vrolijk kerstfeest en het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze impopulaire taak gedaan te krijgen.
We hebben dit jaar samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar en het beste voor 2012 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Tilburg!
Groetjes, Linda!

Beste mede vuurwerkliefhebbers,

Wens jullie alle een geweldige kerst en een goed genietend oud en nieuw toe :)

Alvast proost op alle mooie dagen en dat we nog maar honderden jaren van deze geweldige vwcsite en onze traditie mogen genieten.

Fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal! Bovenal een fantastisch oud en nieuw gewenst dat het, het lange wachten waard was.

Alle leden, importeurs en winkeliers bedankt voor jullie fantastische bijdrage in dit geweldige jaar voor vwc! Het jaar is veel en veel te snel voorbij gevlogen en over een week is het alweer onze grote dag terwijl ik met mijn gedachtes nog ergens in oktober hang :bonk: Gelukkig hebben we eerst nog een paar andere mooie dagen in het verschiet :)

Ik wens jullie allemaal fijne en gezellige feestdagen toe, stook verstandig doe geen gekke dingen en geniet tot je erbij neervalt want voor je het weet is het alweer januari. :biertje:

Iedereen weer ontzettend bedankt voor een mooi jaar vol vuurwerk!
Fijne Kerstdagen gewenst, het begint alweer! En natuurlijk nog veel plezier en een goede jaarwisseling, maar er een mooi feest van met familie en/of vrienden! Veel geluk en gezondheid gewenst in 2019, ook dan maken we er weer een mooi jaar van. :D

:kerst::kerst::kerst::kerst::kerst:

Allemaal fijne feestdagen en iedereen bedankt voor de aanwezigheid op dit forum en voor de crew bedankt voor de inzet!

Beste mensen, ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en voor straks ook hele leuke afhaaldagen en ook alvast een fantastisch mooi Oud en Nieuw!

Fijne feestdagen en een knallend 2019 toegewenst iedereen!

@Vuurwerkcrew: bedankt voor alle filmpjes en informatie die jullie elk jaar weer voor ons verzamelen. Dat maakt het voor mij in ieder geval een stuk fijner en makkelijker om keuzes te maken in het "goede" vuurwerk wat ik uiteindelijk wil kopen. Echt top, ga zo door en bedankt! :applause::D

Ik wil alle leden bedanken voor weer een geweldig jaar hier op het forum. En niet te vergeten natuurlijk alle importeurs en winkeliers! Ik wens iedereen fijne kerstdagen en alvast een gezond en gelukkig 2019! :kerst:

20181222_135351.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan